אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל האפשרויות לקבל המלצות על מלונות

לפני נסיעה לחו"ל אנו עוסקים ימים ושועות בבחירה נכונה של בתי מלון, ומה הפלא? מלון טוב בחו"ל הוא אולי אחד הפרמטרים החשובים להנאה בחופשה. אם המלון הוא הצלחה, אף אחד לא מזכיר את זה, אבל אם המלון הוא כישלון וגורם לעוגמת נפש, זו תהיה שיחת היום בחזרה לארץ. דיבורים כמו:" פתאום באמצע היום המזגן כבה", "שמו אותי בחדר האחורי עם נוף למזבלה", או "העובדים במלון לא אהבו את העובדה שאנחנו ישראלים" הם משפטים ששמעתי אינספור פעמים. אז איך בכל זאת אפשר לצמצם את סיכויי הנפילה  במלון בחו"ל? עד לפני מספר שנים התשובה היתה חד משמעית - נרים טלפון לסוכן! היום אנחנו כבר יודעים שרוב סוכני הנסיעות נכנסים לאינטרנט על מנת להמליץ ללקוחות על בתי מלון...מצחיק אבל זו העובדה. הרי לא ייתכן שהסוכן היה בכל המלונות בעולם. אז תודה לאל שהגיע האינטרנט. ומה עכשיו? ברשת יש מאות אתרים באנגלית ושניים בעברית המביאים ביקורות והמלצות של גולשים על מלונות בעולם. האתרים המובילים בחו"ל הם tripadvisor  ו-expedia, שהם אותה חברה אבל אתרים שונים. שם תוכלו למצוא מיליוני ביקורות של גולשים מכל רחבי העולם. הבעיה העיקרית של האתרים בחו"ל היא שהם באנגלית...אבל בנוסף, כל הביקורות הם של גולשים מחו"ל. התוכן של הביקורות הוא פחות רלוונטי לגולש הישראלי. מה אכפת לי אם וולפקאנד מגרמניה לא אהב איזה מולן בפריז? מה אני יודע עליו? אני רוצה לדעת מה שמוליק מקריית מוצקין וחווה מאמת השרון חשבו על המלון, מישהו כמוני! (כמו שמוליק לא חווה...). בארץ כאמור יש שני אתרים שנותנים ביקורות של גולשים על מלונות בחו"ל. האחד הוא למטייל הוותיק, שנותן בעיקר מקוומת לינה שונים ופחות מתמקד במלונות בלבד ואתר נוסף, חדש יחסית, בשם הוטלים. האתר מביא ביקורות והמלצות של גולשים על מלונות, כתבות מערכת של מבקרי בתי מלון  על מלונות מומלצים ומנוע השוואת מחירים שבודק את המחיר הנמוך ביותר לאותו מלון מתוך מאות אתרים. 

כמובן שאין דרך מולשמת למצוא מלון, מהסיבה הפשוטה שמקרים לא נעימים עלולים לקרות גם במלון המפואר ביותר, אבל אין ספק שעם הכלים החדשים שהאינטרנט מספק לנו, הדרך למציאת מלון טוב היא הרבה יותר קלה ובטוחה!


אודות מחבר המאמר

שי ברכה,

מבקר בתי מלון ומבקר אתרים,

הדרך הנכונה למצוא מלון בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.