אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עורך דין מקרקעין – כל דבר שכדאי להבין

עורכי דין עוסקים בשטחים רבים ומגוונים. מכיוון שלא כל עורכי הדין מצויים באופן ספציפי בנושא הנדל"ן, חשוב להגיע לעורך דין מקרקעין למטרת עריכת עסקאות בנושא הנדל"ן וכל זאת על מנת להיות סמוכים שהעסקה תיעשה על פי כל החוקים המקובלים.

עורך דין מקרקעין - חמישה עניינים שנחוץ להיות מודע להם

* עורך דין מקרקעין הנו מומחה ובעל נסיון וידע בענף הנדל"ן. במדה ומתעוררות בעיות במהלך ביצוע העסקה , עורך דין מנוסה בתחום ידע כיצד להתגבר עליהם.

* אם נהיה מיוצגים על ידי עורך דין מקרקעין יהיה לנו הרבה יותר קל לפתור תקלות או ליהנות מייצוג והגנה מול קבלנים, מנהל מקרקעי ישראל וכו'.

* עשויים להיות רווחים יותר גדולים מעסקה כאשר יש עורך דין מקרקעין בתמונה הדואג לייצג את ענייננו וכאמור להביא לרווחים גדולים יותר.

* עורך דין מקרקעין יחסוך לנו התרוצצויות ודאגות רבות. הוא מיומן ומקצועי, הוא ידע לנהל עבורנו את העסקה, לפשט תהליכים ולהשיג לכם את העסקה הטובה ביותר.

רכישת דירה - עסקת הנדל"ן הגדולה יותר מכולם

* רכישת דירת מגורים היא עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר אצל מרבית הציבור. רוב האנשים אינם בהכרח מבינים ומצויים בחוקי הנדל"ן, ומכיוון שכך בעת שאנו עושים עסקה של קניית בית מגורים כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין.

* העזרה של עורך דין מקרקעין בעת רכישת דירה שווה כל מחיר. התנהלות לא נכונה והעדר ידע עלולים לגרום לנזקים רבים משמעותיים ומסיבה זו מומלץ להכניס לתמונה עורך דין מקרקעין. בשום דרך אין לקמץ בעלויות של עורך הדין ומסיבה זו יש לגשת לעורך דין מקרקעין מקצועי ובעל נסיון.

* בין שאר המסמכים חובה לבדוק את רישומה של הדירה בספרי הטאבו. האם אין חובות על הנכס ומשום כך יש לבדוק אם נפרעו כל החובות כמו טלפון , מים, חשמל וארנונה.

* חשוב לברר מה הם אחוזי הבנייה המותרים על פי חוק והאם לא היו חריגות מאחוזי הבינוי המותרים , כי במקרה שהיו כאלה הרי שבעתיד הרוכש ייצטרך לשלם את הקנסות הנובעים מכך.

מיסוי מקרקעין - 4 נושאים שכדאי לדעת

* עסקת נדל"ן של קניית בית מגורים גוררת בעקבותיה מיסים כאלה ואחרים המוטלים על הקונה והמוכר.

* היטל השבחה - כשאנחנו משביחים את הבית כמו למשל תוספת בנייה ומעלים את השווי , עלינו לשלם היטל השבחה. תשלום זה נדרש לשלם אף כשלא מומשה ההשבחה על ידי מכירת הנכס.

* מס שבח- כשעסקת נדל"ן מניבה רווחים צריך לשלם מס שבח. מכיוון שישנם עניינים שונים הקשורים לנושא של מיסוי מקרקעין כדאי להסתייע בעורך דין שיודע לצמצם בעלות של כל מיסוי מקרעין.


אודות מחבר המאמר

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.