אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הנדל"ן החדש - הדייר הוא המטרה, המבנה הוא האמצעי

מחפשים את הפרויקט החדש שיתאים בדיוק לצרכים שלכם? יש לנו בשורות נפלאות עבורכם: היום הרבה יותר קל למצוא פרויקטים חדשים בעולם הנדל"ן שמציעים את כל הבונוסים עליהם חלמתם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל ליהנות.

לא עוד פרויקטים שכל מטרתם היא אכלוס בלבד

בעבר הלא רחוק, מבנים חדשים לא כללו חשיבה נרחבת לגבי זהות האנשים שאמורים לאכלס אותם. כל בניין חדש נבנה במטרה אחת – להציע דירה סטנדרטית למשפחות שמחפשות מקום חדש לגור בו, ותו לא. למעשה, המילה 'סטנדרט' שיקפה יותר מכל את המצב באותם שנים.

אט אט חל שינוי במפרט הטכני של כל פרויקט, אשר המשיך והתפתח עד למצב בו אנו נמצאים כיום: פרויקטים נדל"ניים שמטרתם העיקרית היא השגת תנאים טובים ככל האפשר עבור הדיירים החדשים – תנאים שבעבר היו שמורים ליחידי סגולה ובעלי ממון בלבד. 

המוקד עבר מהנוחות של הקבלנים ואנשי הבנייה אל הנוחות של הקונים, מתוך מחשבה הגיונית לחלוטין: הקונים הם אלו שישתמשו ב'מוצר' החדש יותר מכל, ולכן חשוב שהוא יכלול את כל מה שהם זקוקים לו, וגם כמה מהחלומות הכי גדולים שלהם.

אנחנו כאן כדי שלך יהיה טוב

כיום, זו השקפת העולם של חברות נדל"ן רבות מאוד בישראל. אם בעבר כל שלבי התכנון התרכזו בבנייה עצמה ותו לא, הרי שהיום המתכננים מסתכלים ומתחשבים בגורמים נוספים, אלו שיעניקו לדייר החדש את הערך המוסף החשוב לו כל כך.

כך, תמצאו חברות נדל"ן שמחפשות, הרבה לפני תחילת העבודות, את המיקום המתאים ביותר לדעתן. הן ינסו להציע לדייר לא רק בניין ודירה איכותית, אלא גם מיקום מרכזי, קרוב לכל השירותים החשובים. פרויקט נגה של חברת פריזט חסון הוא כזה: הפרויקט נבנה בדרך רמתיים – מהמרכזיות בהוד השרון – קרוב לכביש המהיר, למרכזים ולשירותים הקהילתיים החיוניים כל כך. אלו יבטיחו נוחות עבור כל דייר ודייר.

ברוב הפרויקטים, יושם דגש גם על האבזור וה'בונוסים' להם יזכה הדייר - כאלו שאינם מעלים את מחיר הדירה הראשוני, אך מהווים תוספת יוקרתית. פרויקט 'בית הבד' של פריזט חסון, למשל, מציע לדיירים החדשים חניון רחב ידיים, מרכז מסחרי ומרפסות ענק בקומת הפנטהאוז. זהו פרויקט שנבנה בימים אלו ומתוכנן לאכלוס ב-2014.

בנייה ברמה גבוהה וסביבה טובה יוצרות איכות חיים

חברות הנדל"ן הבינו כבר מזמן שההשקעה בדייר משתלמת מאוד לכל הצדדים. בניין שנבנה  תך התמקדות בדייר וברמת המגורים המצפה לו, יביא לאיכות חיים גבוהה לא רק בפרויקט עצמו, אלא בסביבה כולה. אם אתם מחפשים כעת את הדירה החדשה שלכם, חפשו את זו עם הערך המוסף – זה מגיע לכם.


אודות מחבר המאמר

בניה איכותית בשרון עם פריזט-חסון, חברת הנדל"ן הקבלנית באיזור השרון מובילה פרוייקטים מגוונים של בניה עם דגש על תכנון מוקפד, יצירתיות וחדשנות באזור השרון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.