אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קניית מזרנים

 קניית מזרנים – לא דבר פשוט כלל 

לקנות מזרנים היום זה אינו דבר פשוט כלל, אנחנו לרוב לא ממש מבינים באופציות הנוחות ואופציות המזרנים האמורות לשמור על הבריאות שלנו. אין ספק שאם נעבור על המידע באינטרנט נגיע לעובדות שכלל לא חשבנו עליהן.

כאשר עברתי לדירה שכורה ויצאתי מההורים לא תכננתי מראש את כל הרכישות שלי והדירה הייתה בהזדמנות כך שמיהרתי לזכות בה ועברתי עם מיטה אך המזרון היה ישן מאד ולא היה ניתן לישון עליו עוד. בכדי למשוך זמן לקחתי את מזרון האוויר שקניתי בזמנו לקמפינג וישנתי עליו. כאשר אומרים לכם כי מזרנים משפיעים על איכות השינה אין ספק שצודקים... ישנתי על מזרון כזה לערך שבועיים עד שפיניתי זמן למשימה שהייתה נראית לי לא פשוטה כלל. לבסוף ניגשתי לאזור תעשיה שהיה לא רחוק ממקום עבודתי ורכשתי מזרון מעט מעל התקציב אך ידעתי שאיכותו גבוהה.

מזרנים כיום הינם לרוב באיכות גבוהה אך יש מגוון רב ואיכויות שונות, שלא לדבר על טווח מחירים גדול, קיימים שלושה סוגים עיקריים של מזרנים: מזרנים העשויים פוליאוריטן-מזרנים אלה אינם באיכות גבוהה והיו נפוצים בארץ לפני הגעתם של מזרוני הקפיצים, מזרנים העשויים לטקס-מזרנים נפוצים מאד כיום הינם באיכות גבוהה עשויים ספוג דחוס בצפיפות מזרנים אלה עמידים לשנים רבות ולרוב אינם זולים, האיכותיים שבהם יהיו עשויים בד טבעי ושכבת פינוק משני צידי המזרון בכדי שיהיה אפשר ליהנות ממנו גם כאשר הפכנו את המזרון. לבסוף קיים סו מזרנים פופולארי ביותר אך גם היקר שבהם והוא מזרוני הקפיצים – כאשר כל קפיץ במזרון נמצא בנפרד ופועל עצמאי זה משפיע על איכות המזרון על הבריאות שלנו וגם על התנודות שבן הזוג הישן עימנו במיטה לא ירגיש.

חשוב שנבדוק עובדות אלה ואת התאמת מזרנים לצרכנו האישיים לפני רכישת מזרנים.

 

אתם מוזמנים לבקר בפורטל הרהיטים שלנו, בו תמצאו מבחר  ענק של רהיטים נוחים ומפנקים ממבחר המותגים המובילים, בערי המרכז הצפון והדרום, אתרי הרהיטים הקיימים בפורטל שלנו יתנו לכם מענה מבחינת מחירים נוחים ותשלומים הוגנים, נוחות של רהיטים ומזרונים מחברות יוקרה ובעיקר  האיכות וטיב הריפוד והעץ של הרהיטים... כמו כן ינתן מענה לכל שאלה או ספקות לגבי טיב הרהיטים ושאר המוצרים שלנו, נציגי האתרים השונים ישמחו להשיב לשאלותיכם בסבלנות.

כנסו עכשיו וקבלו את גם אתם את המבצע היומי שלכם  ופשוט תתחילו להנות!

 

 


אודות מחבר המאמר

שופ רהיטים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.