אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים מול פרסום באינטרנט

בכדי להתעלות על אתרים דומים ישנן שתי שיטות מרכזיות, האחת פרסום באינטרנט והשנייה קידום אתרים בגוגל.

פרסום באינטרנט הינו תהליך של קידום האתר באופן ממומן. כלומר, עיצוב באנרים באינדקסים, כמו באתר "פורטל תל אביב" ותשלום על הימצאותו של הבאנר לתקופה קצרה או ממושכת.

בצוות האחראי על פרסום באינטרנט ישנו צוות עיצוב אשר אחראי על עיצוב הבאנר בצורה הכי מקורית שתמשוך את העין של הגולשים.

האופציה השנייה אשר נקראת קידום אתרים בגוגל, בעצם עובדת על קידום אורגני. כלומר קידום מילים מסוימות באתר שלך ובאתרים נוספים יעלו את הדירוג שלך ממקומו האמיתי.

כיום ישנן חברות רבות אשר עוסקות בתחום של קידום אתרים על ידי פרסום באינטרנט וכן קידום אתרים בגוגל. כאשר אתה מקים אתר חשוב שיהיה צוות אשר אחראי על תוכן מילולי וצוות האחראי על המראה הכללי, אך לא פחות חשב להשקיע בבניית צוות איכותי אשר יעסוק בקידום האתר.

הרי אם השקעת זמן וכסף במילוי ועיצוב האתר, לא היית רוצה שתהיה ממוקם במנועי חיפוש מרכזיים כמו גוגל אי שם בעמודים דו- ספרתיים או אפילו תלת- ספרתיים.

חשוב שהצוות יעבוד למען חשיפת האתר שלך לתוצאות הראשונות של גוגל לאחר הקישורים הממומנים.

מי שלא מעוניין לבנות צוות אשר יהיה אחראי התחום של קידום אתרים, יכול לעבוד עם חברה חיצונית עצמאית אשר נותנת שירותים בתחומים של פרסום באינטרנט וכן קידום אתרים בגוגל.

לאחר פגישת ייעוץ ולעיתים מספר שיחות טלפון אתה מעביר את הקונספט העיקרי של האתר שלך ולאחר תיאום ציפיות ניתן לראות תוצאות לאחר מספר ימים.

חשוב לזכור שעבודה על קידום אתרים לא נבנית ביום אחד וניתן לראות שינויים משמעותיים רק לאחר מספר ימים כאשר גוגל מבצע מספר סריקות.

חשוב לבחור מישהו אשר עובד בצורה חלקית בלבד, כי פעילות לא חוקית יכולה לנפות את האתר שלך לחלוטין ממנוע החיפוש יחד עם קנסות כספיים כבדים.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי: נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.