אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך אתה אוהב את המקלחת שלך?

לכל אחד יש העדפה שונה שזה מגיע למקלחת. יש כאלה שאוהבים להתקלח בבוקר ויש כאלה שדווקא מקלחת לפני השינה עושה להם את זה. מקלחת היא הרבה יותר מצורך היגייני היא טקס של ממש. יש אנשים שלא חוסכים במים ואוהבים לעשות מקלחת של שעה.במקלחת יש מי שאוהבים זרם חזק ויש מי שמעדיפים זרם חלש יותר. אחד הסוגיות הכי חמות במקלחת היא טמפרטורת המים. יש מי שמעדיף להתרחץ במים רותחים ויש מי שאוהב לעשות מקלחת במי קרח. מקלחת היא תמיד מקלחת לא משנה הזרם והשעה שעושים אותה. אבל אם עושים מקלחת עדיף לעשות אותה בסטייל.

לעשות מקלחת במקלחון

מקלחת תמיד יותר נעימה כאשר עושים אותה במקלחון. מקלחונים הם מעין תא שיש בתוכו טוש וברז למקלחת. היתרון של המקלחונים על פני אמבטיות הוא שפשוט יותר נוח להתקלח בהם. יש פחות סכנת החלקה ואשפר לעשות מקלחת בלי להרטיב את חדר האמבטיה.מי שעשה מקלחת במקלחון יגלה שזה קשה לחזור ולעשות מקלחת באמבטיה. סוג מקלחון שמאוד כיף לעשות בו מקלחת הוא מקלחון פניתי. מקלחונים פינתיים הם מקלחונים שממוקמים בפינה של חדר האמבט. יש מהם מבט על כל החדר.

עיצוב מקלחונים

כאשר אנחנו בוחרים להתקלח במקלחון או אמבטיה כדאי לשדרג את כל החוויה של המקלחת ולעצב את המראה של חדר האמבט כך שיתאים למקלחון. המקלחונים חוסכים הרבה מקום בחדר האמבט כי הם יותר קטנים מאמבטיות. אם יש לנו מקלחון בלי אמבטיה יש לנו יותר מקום לארונות.אף פעם אין מספיק ארונות אמבטיה בחדר אמבטיה. תמיד אין מספיק מקום למגבות ולסבונים. כשיש לנו מקלחון מתפנה לנו מקום ואנחנו יכולים להשקיע יותר בארונות. לא כיף לעשות מקלחת בחדר צפוף ודחוס. כאשר החדר יותר מרווח נדמה שגם המקלחת יותר מהנה.אז איך אתה אוהב את המקלחת שלך? לא משנה איך כדאי לך לנסות להתקלח במקלחון. מקלחת במקלחון שנמצא בחדר מרווח היא ממש חוויה מתקנת לאלו מאתנו שרגילים לחדרי אמבטיה צפופים וקטנים שאין מקום להתנגב בהם ומרגישים מחנק כל פעם שזזים.

אנו מקווים כי נהנתם מקריאת המאמר, אני ממליץ על מאמר נוסף (באנגלית אומנם), הקרוי "How to take a shwoer" (איך להתקלח נכון:)


אודות מחבר המאמר

בקרו באתר מרכז המקחונים- שם תמצאו מגוון עצום של מקלחונים - מקלחוני מיטרני, מקלחונים פינתיים, מקלחונים במבצע, מקלחונים מעוגלים ועוד ועוד ועוד

מרכז המקלחונים נמצא בלב תל אביב. המחירים שלנו הם מחירי סיטונאות, כלומר- מחירים זולים ביותר השוברים את המתחרים! אנו מייצרים ומשווקים את כל סוגי המקלחונים!

 

מרכז המקלחונים ~ הזמנות ומידע נוסף

הזמנות ובירורים: 03-7302-305מחלקת קבלנים ואדריכלים: 03-5373708שעות פתיחה: 09:00 – 20:00כתובת: דרך מנחם בגין 40, תל אביב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.