אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ויטרינה - שקוף שאתה צריך

ויטרינה

לחנות אחד ממותגי היוקרה בתחום התכשיטים מגיע לארץ, ומבקשים מכם, כמעצבים, לעזור להקים את החנות.שמחים מהעבודה המרתקת שקיבלתם, אתם מתחילים לבנות את התכנון. נתבקשתם להשלים את החנות עד הפרט הקטן ביותר. אתם מתחילים בתכנון דווקא מהפרטים הגדולים יותר, כמו גודל החנות מול גודל המעבדה הפנימית, מיקום הדלפקים וצורתם, מיקום התמונות, המדפים והוויטרינות בתוכן יהיו התכשיטים. ברור לכם שוויטרינה לחנות תכשיטים חייבת להיות איכותית במיוחד, כזאת שקשה מאוד לפרוץ מצד אחד אבל עדיין היא חייבת להיות שקופה. בנוסף, הוויטרינה חייבת להיות מוארת כדי שהתכשיטים בה יבלטו כמו שצריך. כך, לאט לאט נבנית תמונה מושלמת של החנות, עד הפרטים הקטנים ביותר. התוכניות נשלחות לאישור.

 

לראות בעיניים

 

המטרה של הוויטרינה לחנות היא שהלקוחות הנכנסים יוכלו לראות את ההיצע, מבעד לזכוכית השקופה, אך לא יוכלו לגעת בתכשיטים היקרים ללא פיקוח. מאחר ובסופו של דבר הרצון הוא למכור כמה שיותר, חשוב לבעלי החנות כמובן לחשוף מגוון גדול במיוחד של מוצרים כדי שהלקוחות יוכלו להתרשם, מבלי לסכן את הסחורה. בעוד הלקוחות בוחנים את התכשיטים, המוכרים יכולים להיות עם לקוחות אחרים ולהציג להם מוצרים תחת עינם הפקוחה. הרעיון המרכזי הוא כמובן למנוע גניבת תכשיטים. הוויטרינות מגיעות עם זכוכית מחוסמת ומנעול. המפתח למנעולים נמצא רק אצל מי שמורשה להחזיק בו. כך, שהתכשיטים נמצאים במקום בטוח ושמורים מפני גניבה.

ויטרינה לחנות - גם בתחום האוכל

חנויות לממכר מזון גם מחזיקות פעמים רבות ויטרינה לחנות. כאן, המטרה שונה בתכלית. הוויטרינה נועדה להציג את המזון הנמכר מחד, דרך הזגוגית, תוך כדי שמירה מפני מגע ישיר של אנשים עם האוכל. כך, הוויטרינה פתוחה בצד של המוכר ואילו הלקוחות יכולים רק לראות. בדרך זו ניתן לשמור על האוכל טרי ונקי. הוויטרינות יכולות להגיע גם עם קירור, כפי שרואים רבות במעדניות, בסופרים ובחנויות ייעודיות. כך גם בבתי קפה, שם לרוב שומרים את הקינוחים בויטרינה, כדי שהלקוחות יוכלו לראות את האפשרויות בעיניים, ולבחור. כאן, הפתגם "טוב מראה עיניים" מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. לקוח שמלבט לגבי קינוח, לרוב יבחר בקלות אם יראה את הקינוח מול עיניו.

אז אם אתם צריכים ויטרינה מכל סוג ולכל מטרה, זגגים בשירות מהיר היא הכתובת עבורכם. החברה קיימת כבר למעלה מ- 25 שנה ומספקת שירותים למגוון גדול של לקוחות פרטיים ועסקיים. אחת ההתמחויות של הזגגים בשירות מהיר היא ייצור ויטרינה לחנות. אתם רק צריכים להגיע עם הדרישות לגבי ממדי הוויטרינה והשימוש הנדרש, אם לצורך הגנה או קירור, והצוות המיומן ידע לייצר בדיוק את הוויטרינה לה אתם זקוקים.

אז התקשרו עוד היום לזגגים בשירות מהיר בטלפון 03-6765242 ותיהנו משירות מהיר ואדיב.


אודות מחבר המאמר

רועי - מומחה בעבודות זגגות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.