אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסחר אלקטרוני כיצד להתאים את העסק לטלפונים חכמים

 

מסחר אלקטרוני  כיצד להתאים את העסק לטלפונים חכמים

בשנת 2011 הטרנד הגדול ביותר היה המעבר של לקוחות למדיה החברתית כאשר אתרים כגון פייסבוק וטוויטר הפכו להיות האתרים הפופולריים ביותר. שנת 2012  נפתחת בסימן עידן הסמארטפונים, חשוב להתאים את העסק לתמורות בשוק על מנת לא להישאר מאחור.

 

מדוע בעל אתרי מסחר אונליין חייבים לעבור למדיה של טלפונים

השינוי הכי גדול בהרגלי הגלישה של אנשים ברחבי העולם הוא הכניסה המסיבית של סמראטפונים וטאבלטים  לשוק. במכשירים הניידים הלקוחות שלך יכולים לעשות המון  בין אם זה להגיע לקופונים, לסרוק QR CODE, לנווט באתר או לבצע רכישה.  אתרי מסחר גדולים מדווחים על עליה במאות אחוזים של כניסות מטלפונים ניידים ועליה מטאורית של ביצוע רכישה ממכשירי טאבלט. אם בעבר אנשים היו יושבים במשרד ונכנסים למחשב לבצע רכישה כיום הרכישות מתבצעות לאורך כל היום ביו אם זה הפסקת צהריים או תוך כדי נסיעה ברכבת.

ההמלצות לבעלי חנות אונליין

מסחר אלקטרוני בשוק הנייד מתחלק לשני קטגוריות: סמראטפונים וטאבלטים . ההבדל הכי גדול בגלישה בחנות מקוונת בין מחשב לטלפון נייד הוא גודל ורזולוציה של מסך . הגודל של טלפון נייד הוא קטן באופן משמעותי. אתרים סטנדרטים לא מותאמים על מנת לספק ללקוח חווית גלישה . ולכן חשוב לבצע את אופטימיזציה על ידי מתכנתים.

לטאבלטים שיש להם מסך גדול יותר רוב האתרים יעבדו בצורה הרבה יותר טובה , הבעיה העיקרית תהיה שימוש בטכנולוגיית FLASH  לכן רצוי לשקול לייצר גרסה נטולת פלאש לטבלטים.

הטרנדים החמים ביותר במסחר אלקטרוני לשוק הניידים

 

·         הפעלות הכי פופולרית בכל מה שקשור למסחר בטלפונים ניידים הינה השוואת מחירים. וחיפוש מידע על מוצרים ( כ15% מנפח הגלישה בתחום ע"פ (  mobile commerce

·         אפליקציות או התאמת אתר , נתונים מראים שהתאמת אתר או אפליקציה מובנית היא הרבה יותר זולה מאתר למחשב

·         תבדקו את האתר שלכם בעצמכם על ידי גלישה במכשירים שונים . וכך תוכלו לראות כיצד האתר שלכם מוצג על ידי מכשירים שונים ברזולוציות שונות 

במיבמידה והחנות אונליין שלכם או בניית אתר מכירות שלכם לא מוצגת בצורה טובה תוכלו לעשות שינויים ברמת הקוד של האתר או לייצר אפליקציה מיועדת בשביל האתר שלכם.


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן היא חברה שמתמחה בבניית אתרים \ אתרי מסחר\ אתרי תדמית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.