אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים אוטומטיים – לצעוד עם הזמן

תפקידם של שערים חשמליים

מגוון השערים הקיים הוא מאוד נרחב בהתאם לתפקיד שעליהם למלא. ישנם שערים אוטומטיים המשמשים להפרדה בין חברה, עסק או ישוב לעולם החיצוני ישנם שערים חשמליים לחניה, ישנם כאלה פשוטים ומינימליסטים ואחרים שבנוסף לתפקידם מהווים גם כפאר יצירה. 

מהם שערים חשמליים אוטומטיים?

 

המשותף לכל השערים החשמליים הקיימים בשוק הוא העובדה שלכולם יש איזה שהוא מנגנון פתיחה אלקטרוני. מנגנון זה יכול להיות נשלט על ידי שלט רחוק, קוד זיהוי שהמורשה כניסה מקליד, מספר טלפון שניתן לחייג רק ממכשירים המורשים לכך, לעיתים תהיינה אלה קרני לייזר המזהות אוביקטים המתקרבים אל השער ומפעילות בעקבות כך את מנגנון הפתיחה.                                                                                                             

אין זה משנה מהו המנגנון שבחרנו בו עבור השער – כשיש לנו שער חשמלי אנחנו יכולים ליצור הפרדה בין המרחב הפרטי שלנו לעולם החיצוני, בין אם זה הבית, החניה, מקום העבודה או כל פונקציה מרחבית אחרת. שער חשמלי מאפשר לנו לוודא שרק האנשים שאנו מעוניינים בכך יוכלו להכנס אל אותו המרחב.

הטכנולוגיה אכן מפתיעה בכל פעם מחדש, גם בתחום השערים החשמליים, היום כל אחד יכול ואפילו ילד צעיר לתפעל שער אוטומטי בלחיצת כפתור קלה בלבד.

שערים חשמליים במגוון עיצובים.

כשתחליטו שאתם רוצים לרכוש שער חשמלי בוודאי תופתעו מהמגוון הרחב הקיים בשוק. ישנם שערים חשמליים אוטומטיים, רבים ומגוונים בשלל סגנונות ובטווח מחירים רחב. ישנם שערים כבדים ומאסיביים העשויים מברזל עם פסי אורך רחבים, אחרים אטומים וישנם כאלה שהם פחות כבדים ומאסיביים עם עיטורים שונים.

לעיתים אנשים בוחרים לשלב מספר חומרים וסגנונות בשער שלהם כדי לשוות לו מראה קליל יותר ומתאים יותר לסגנון עיצוב הבית שלהם. כך למשל תוכלו לראות שערים שהמסגרת מברזל והגוף משלב בין ברזל ופסי זכוכית.

אלמנטים נוספים בשערים התורמים למראה ולסגנון הם ידיות שונות מושקעות, או צביעה מיוחדת של השער. כל אלה יסייעו לכם להשיג שער שימלא את תפקידו וגם יתאים לטעם האישי שלכם שהרי מבחינות רבות, השער הוא למעשה הגורם הראשון שאנשים רואים כשהם באים אליכם ואי לכך הוא גם יתרום לרושם הראשוני הנוצר לגביכם.

 


אודות מחבר המאמר

אלון שערים - דואגים לבטחון שלך. לפרטים נוספים 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.