אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיורי מטבח

 כיורים למטבח מאז ומתמיד היו האזורים הפעילי ביותר בסביבת המטבח שלנו וזה די ברור כיוון שכמעט כל פעולת בישול במטבח שלנו מצריכה אותנו לגשת אל כיורים למטבח ושם לבצע פעולות שונות. אפשר שניגש אל כיורים למטבח בזמן שאנו שוטפים כלים או בזמן שאנו שוטפים ומנקים עופות, או כמובן אי מתי שאנו נזקקים למים ואז ממילא ניגשים לברז שנמצא בכיורים למטבח וכן הלאה. ובאמת תמיד נשמע את האדריכל או את מעצב הפנים מדבר על החשיבות של מיקום ה כיורים למטבח שלנו שכן מדובר באזור פעיל מאוד שיש לתת את הדעת על המיקום שלו ואי אפשר לקבוע כיורים למטבח מבלי להתחשב במיקום של המקרר נגיד, או במיקום משטחי העבודה השונים. כל אלו ביחס לאותם כיורים למטבח צריכים להיות ממוקמים באופן כזה שיהיה לנו נוח עד כמה שאפשר לעבוד במטבח, שכן חוץ מהמראה של המטבח ועיצוב המטבח שלו אנו מייחסים בדרך כלל את מירב החשיבות, לעבודה הנכונה בסביבת המטבח יש משקל כבד יותר אפילו ותמיד כדאי שנעדיף את התכנון הנכון של המטבח על פני העיצוב ואי מתי שעיצוב המטבח עלול להיתקל בקשיים מצד תכנון נכון של מטבח, רצוי שנעדיף את התכנון הנכון של המטבח.

  כיורים למטבח בכל אופן הם כאמור אחד מן האזורים החשובים יותר במטבח שלנו.   כיורים למטבח הם תחום בפני עצמו בסביבת המטבח וכשאנו מבצעים שיפוצים במטבח שלנו הבחירה של כיורים למטבח היא לאו דווקא מן הבחירות הקלות או הברורות מאליהן. יש לתת את הדעת על בחירה ב כיורים למטבח נכונים. נכונים עבור השימוש שלנו שאנו כנראה נעמיס עליהם. כיורים למטבח אפשר להשיג בכל מיני צורות ובכל מיני גדלים וכמובן שבמטבח הישראלי כיורים למטבח גם צריכים לפעמים להיות כשרים, היינו שני כיורים למטבח במקום אחד ובאמת צריך לדעת כיצד לבחור את הכיור המתאים ביותר לנו. כאלו כיורים למטבח שמשתלבים היטב לעיצוב המטבח שלנו, כיורים למטבח שיהיו נוחים לעבודה שלנו ואם אין לנו צורך בכיורים למטבח גדולים מאוד אז אנו יכולים לחסוך את המקום שלהם וחשוב מאוד להקדים מחשבה בטרם בוחרים את הכיורים למטבח שלנו.   אז איך נבחר כיורים למטבח בצורה חכמה. ראשית כדאי מאוד לעשות סקר שוק ולהבין בכלל את המשמעות של דגמים שונים של כיורים למטבח ואת הגדלים השונים של כיורים למטבח ובכלל, את כל עולם האפשרויות שבימינו כיורים למטבח יודעים להציע לנו. שכן לא מעט כיורים למטבח מאפשרים לנו את הפעולה והעבודה עם טוחן זבל ואת העבודה עם פילטר למיים מזוקקים וכן הלאה ברז מיוחד לשטיפה, כזה שאפשר לשלוף ולהרחיק את הפעולה שלנו מהכיורים שלנו.

אודות מחבר המאמר

פורטל מטבחים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.