אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שפע פעילויות למבקרים בצפון

 

בזמן נסיעה לחופשה, בין הגורמים החשובים שיש לבחון הינו עניין הפעילויות. ההסבר לזה הוא פשוט – מירב המטיילים לא מסוגלים להימצא ללא תעסוקה זמן רב, למרות שאנשים רבים חשים שזה מה שחשוב לבצע בחופשה, ובשלב כזה או אחר יבקשו להשיג בילוי מיוחד בזמן הפנוי שיש.

בטקסט זה ביקשנו לבחון מספר סוגים חשובים של פעילויות ולהציע כמה אופציות מסקרנות בשביל הזמן שמוצאים כשנוסעים לנופש.

פעילויות שמבוססות על ספורט

בכל מקרה, יש אנשים שמעדיפים מאמץ גופני, ועבורם קיימות בישראל באופן כללי ובאזור הצפון במיוחד שפע אטרקציות שאותן אפשר להוציא לפועל. מצויים נתיבי צעידה עבור מיטיבי הלכת, סיורים עם קושי פיזי משתנה, מסלולי רכיבה על אופניים, הפלגות בקייקים, רחיפה וכולי. כל אדם שאוהב את הרגשת המרץ מסוגל למצוא שחרור רלוונטי במסגרת של פעילות כזו, ולו רק בשביל לשוב לצימר לאחר יום אינטנסיבי ולפנק את עצמנו עם שינה מרגיעה. חשוב לזכור, לא כל האטרקציות שהוזכרו הינן אטרקציות לילדים ובמקרה ומטיילים עם צעירים, עקרוני לבדוק את האטרקציות המתאימות אליהן ניתן לצאת איתם גם. מסע על אופניים מסוגל להיות רלוונטי אפילו לצעירים, אבל מצויים שבילים שייתכן ויהיו מאתגרים מדי בעבורם.

אטרקציות שמתבססות על הגעה לרוגע

אם נבקש לאזן את כל הדברים שאמרנו עד לנקודה זו, הרי שמעברה הנגדי של הסקלה ימצאו את אלה שרוצים רק לנוח בלי להזיע. עבורם, אזור הצפון כולל מגוון אטרקציות שרובן הגדול תוך הקפדה על הרגיעה. בקלות רבה אפשר לאתר בילויים דוגמת ספא מרגיע, עיסוי רפואי, רחיצה במעיין, ברכות ומגוון רחב של שיטות טיפול. כמובן שיש צימרים שמכילים במסגרתם בריכה חמה, אבל מדוע להסתפק רק בזה? ניתן להרים צלצול ולתאם טיפול אבנים חמות ולשוב מהבילוי עם אנרגיות חדשות.

בילויים הכוללים נוף וידע עם

עקרוני לציין בצורה מיוחדת את הגורם הזה, משום שיש לאזור הצפון שפע של דברים להציע בהיבט זה, ואנשים רבים לא מודעים לעובדה זו בקביעות. לא קל לאתר מקומות נוספים בארץ עם שפע של הטבע במידה שקיימת בצפון הארץ, ובהתאם לכך הרבה אטרקציות בצפון מבוססות על העושר הטבעי בעונה המתאימה של השנה. חוץ מהעולם הצמחי העשיר והנוף שובה העין, אפשר להגיע אל אתרי ביקור המסוגלים להתאים גם לחופש עם כל המשפחה: סיור בפינות חי, סיור בכוורת דבורים ועבודה עם דבש, סיור באזורי דיג, טיולים ביקבים ולמידת אופן יצירת בקבוקי היין וכן הלאה.

אין זה קשה להבין שיש הרבה דברים לבצע בזמן חופשה באזור הצפון – כל מה שאתם נדרשים לבצע זה להתחבר, לאתר את הפעילות המתאימה ביותר בשבילכם ועבור משפחתכם ולצאת לנופש שמגיע לכם... אם כבר הייתם בחופשה כזו, נודה במידה ותספרו לנו ותשתפו אתרים נקודתיים המסוגלים לסקרן את הציבור הרחב.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר ביקר בצפון בחורף האחרון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.