אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחסנים להשכרה - מאמר תמציתי על מחסנים טובים להשכרה

מחסנים להשכרה - מאמר תמציתי על מחסנים טובים להשכרה

להלן שלושת הדברים ההכרחיים בחברת מחסנים להשכרה

ממה עשוי הגג של מחסנים להשכרה ?     

לכל מוצר יש מגבלת טמפ' שמעבר לנקודה זו הוא נהרס ! החל מהדבק שמחזיק את הפורמייקה לרהיטים דרך רעלים המופרשים ממוצרי פלסטיק ועד צ'יפים של מחשבים , סרטי צילום, דיסקים, תמונות ועוד.. לכן יש לוודא שלא חם מידי במחסנים, כיצד בודקים זאת ?, לא צריך להיות גאון, אם התקרה עשויה מבטון אזי יהיה בידוד מתאים, אך אם המבנה יהיה מפח, איסקוריט או אסבסט זה פשוט יהיה חם מידי, הקיץ הישראלי לא משאיר מקום לספק – מחסנים להשכרה עם תקרת בטון בלבד !

מחסנים להשכרה ללא מכרסמים !

ניקיון זה לא רק אבק או לכלוך ניקיון זה מקום ללא מכרסמים או מזיקים אחרים לכן יש לברר בקפידה האם סביבת המחסנים נקייה, האם זה ליד שדה חקלאי או אתר אשפה. לא להתבייש לשאול אם מדבירים באופן קבוע ולהסתכל במסדרון ובחדרים אם יש עדות כלשהי לצואה וכדומה, עכברים יעדיפו מזרן או קרטון עם מצעים להתחפר בו ולגדל את צאצאיהם לכן נושא זה רגיש ולא נעים אך חשוב מאין כמותו.- מחסנים להשכרה חייבים להיות נקיים..

מחסנים להשכרה ללא פרצות

מלבד האמרה כי "פרצה קוראת לגנב" מחסנים להשכרה שאינם סגורים מלמעלה או מהצדדים (כלומר בין משקוף הדלת לבין התקרה של המבנה יש רווח) הם בעיתיים בהקשר של בעלי חיים קרי חתולים ויונים המחפשים מקום ל"השתקע" נכנסים למבנה המחסנים עצמו (לא דבר נדיר) ובמקום לצאת כלאחר שנכנסו הם נכנסים לאחד החדרים ברווח או הפרצה באין מפריע. לכן מחסנים להשכרה חייבים לתת מענה לבעיה זאת ולהשכיר חדרים הסגורים הרמטית.


אודות מחבר המאמר

מחסנים להשכרה צריך לבדוק היטב ויפה שעה אחת קודם (ליום האחסנה)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.