אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זן ואומנות הגינה

אם אתם רוצים ריהוט גינה שמותאם בדיוק לצרכיכם, למה לא לעצב אותו בעצמכם? ולא, זו ממש לא משימה בלתי אפשרית.

נכון שכולנו נולדנו שווים, אך על אף ההבדלים בכל אחד ואחת מאיתנו ניתן למצוא אומן שמחפש לצאת החוצה. גם אם אנחנו חושבים שאומנות ממנו והלאה, אם ניתן לאומן שלנו הזדמנות לבטא את עצמו אפילו אתם תופתעו מן התוצאה. אז יש לכם גינה? אם כן, אפשר להתחיל.

עיצוב חיצוני המבטא את האני הפנימי

מי קבע שאומנות מוצגת רק במוזיאון? גם גינות מעוצבות הן מקום מתאים לבטא ולהציג אומנות, החל מספסלי הגינה ועד למפלים מים גועשים.

לעצב בעצמכם את ספסל הגינה

ספסלי עץ אפשר לראות סביבנו כמעט בכל מקום, החל מגינות פרטיות ועד לפארקים ורחובות ציבוריים. עם זאת, אין בכך בכדי להגיד כי אי אפשר גם אחרת. מלאי הצורות והחומרים מהם אפשר לעצב ספסלים הוא בלתי נדלה ומאפשר לכם לתת ביטוי אומנותי גם בספסל הגינה.

דמיינו לעצמכם ספסל גינה העשוי מצמיגים ישנים או קלקר עליהם נשפך המלט. בדרך זו, תוכלו לעצב שלל ספסלים בעיצובים שונים תוך שילוב מגוון רחב של חומרים, ביניהם פסיפס, קרמיקה ועוד. כך, תוכלו לבטא את האומנות שלכם לא רק בצורה של הספסל אלא גם במעטפת החיצונית שלו.

גם שולחן גינה אפשר לעצב

שולחן גינה הוא רהיט הכרחי בכל גינה, עם זאת זה לא אומר שהוא צריך להיות זהה אצל כולם. הנה לכם עוד הזדמנות לתת ביטוי לאומנות.

על מנת להבטיח לעצמכם שולחן גינה המתאים בדיוק לצרכיכם למה לא פשוט לעצב אותו בעצמכם? כך תוכלו להיות בטוחים שהוא לא רק יהיה מעוצב בהתאם לטעמכם, אלא גם ישמש אתכם.

החומרים המשמשים כיום לעיצוב שולחנות מגוונים יותר מהעץ או המתכת הקלאסיים. כך למשל תוכלו לעצב שולחן לגינה דמוי אבן או אפילו מאבנים אמיתיות. כמובן שהעיצוב יכול לכלול גם שילוב של כמה חומרים יחד.

עיצוב מפלי גינה

אם אתם רוצים ליצור בגינה אווירה שלווה שלא תמצאו בשום מקום אחר אנו ממליץ לכם לשלב בה מפלי מים זורמים.

אם אתם רוצים לעצב לעצמכם מפל ייחודי, הימנעו מעיצובים בנאליים כמו דולפינים ודגים המתבקשים בהקשר של מים. תוכלו לבחור מבין מגוון של חומרים, ביניהם קרמיקה, אבן, שיש, בטון ועוד מהם תוכלו לעצב כיד דמיונכם.

את האומנות ניתן להביא לידי ביטוי אפילו בדרך בה זורמים המים. לא רק משאבת מים המוסתרת במפל, אלא גם ברזי ענק וצינורות שקופים יכולים להקנות למפל שלכם מראה מרשים, ייחודי ומרהיב ביופיו.

אומנות אפשר ללמוד

האפשרויות לשילוב אומנות בגינה אינן מסתכמות. תוכלו לשלב אומנות בגינה במגוון דרכים וצורות, ביניהן מזרקות, פסלים, ריצוף וכדומה.

במרבית המקרים המחסום העיקרי שעומד בפני האומנים החבויים הוא חוסר הידע הפרקטי למימוש חזונותיהם. לבעיה זו יש פתרון פשוט הנמצא בכל מרכז אומנויות שתפקדו. כל אומנות אותה תרצו ללמוד תוכלו למצוא שם סדנה מתאימה עבורכם, כגון סדנאות פיסול, עיצובים בגבס, ציור וכדומה. כי באומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה.


אודות מחבר המאמר

ספסל גינה שולחן לגינה מפלי מים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.