אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

CRM: איך משווים בין תוכנות?

במידה והחלטת לרכוש מערכת CRM לעסק שלך עומדת בפניך משימה מאתגרת. תצטרך להשוות בין שפע התוכנות הקיימות בשוק. השוואה זו מצריכה מאמץ וזמן, הבנה והערכה של המוצרים השונים. המטרות: למצוא תוכנת CRM מושלמת לעסק שלך, אשר תשרת אותו ביעילות ולהפוך את החיים העסקיים לנוחים וקלים יותר.   בחיפוש אחר תוכנות CRM, ישנם כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. הטיפים הבאים יסייעו לך לגבש הבנה אודות צרכיך ולהשוות בין התוכנות השונות:

נסח אסטרטגיה עסקית - ראשית, הבן מדוע אתה מחפש תוכנת CRM לעסק. אתה חייב לדעת מה האפשרויות הבסיסיות שהתוכנה מציעה לפני שאתה מתחיל בכל התהליך. רצוי שתהיה לך הבנה בסיסית של מדוע ואיך התוכנה יכולה לעזור לעסק שלך. אילו פונקציות היא צריכה להכיל כדי לתרום לתהליך עבודה חלק ומסודר בעסק? ברגע שניסחת לעצמך את האסטרטגיה הזו, אתה נמצא על הדרך הנכונה. אל תתפתה לזול ביותר - כשאתה מחפש תוכנת קשרי לקוחות, הבט מעבר לתג המחיר שלה, התמקד בפונקציות שאתה זקוק להן. הישראלים אוהבים מבצעים ומתפתים אליהם בקלות, כולם מכורים לתחושה המשכרת של "קניתי מוצר במבצע!". רכישת CRM מצריכה גישה אחרת. בבחירה של מערכת CRM, לא רצוי לבחור בזו עם המחיר הנמוך ביותר. זה לא הפקטור היחיד שאתה צריך להתחשב בו. התוכנה אמורה להתאים בשלמות לצרכים של החברה ולמטרות העומדות לפניה. היא חייבת להיות מושלמת כדי לגרום לעובדים להשתמש בה. ברגע שהם ישתמשו בה, הפרודוקטיביות של כולם תגבר. היעזר ביועץ מומחה - בשוק שמוצף באינסוף תוכנות, יהיה לך קשה להחליט איזו תוכנה איכותית ואיזו לא. לכן, בבחירה של תוכנת קשרי לקוחות רצוי להיעזר במומחה CRM, שיסייע לך להחליט ולהשוות בין המוצרים. ייעוץ זה יחסוך לך הרבה כסף וזמן. יועץ מומחה יוכל להתאים לך את הפתרון המוצלח ביותר. אל תבצע החלטה בלחץ של זמן - בתור מנהל או בעל עסק, אתה בוודאי מוצף עד מעל הראש במשימות שוטפות. גם אם יש לך סוללה של פקידים ופקידות העומדים לרשותך, הלחץ שיש עליך הוא בוודאי גדול. לכן, אל תתפתה לסגור עם החברה הראשונה שמציעה את מרכולתה לפנייך, רק כדי "לעשות וי". קח את הזמן ובצע החלטה שקולה ונבונה. בקש את גרסת הניסיון של התוכנה - לפני שסוגרים עסקה עם חברה המציעה תוכנת קשרי לקוחות רצוי גם להתנסות בגרסת הדמו של התוכנה. כך תוכל לדעת אילו אפשרויות התוכנה מציעה. האם היא עומדת בציפיות שלך?

אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.