אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השתלות שיניים

השתלות שיניים הן הפתרון הטוב והיעיל ביותר לאדם בעל שיניים חסרות שאינו מעוניין להסתובב עם תותבות, ובצדק. השיניים התותבות גורמות לאי נוחות רבה ופוגעות באופן ניכר בהיגיינת הפה מה שמושך רבים לביצוע השתלות שיניים בצורה מקצועית וקבועה. שיניים אשר מושתלות בפיו של האדם אלו שיניים אשר מרגישות ממש כמו כל שן אחת ומתפקדות בדיוק כמו השיניים הטבעיות של האדם. לכן, פתרון של השתלות שיניים הוא טוב ויעיל ופותר בעיות שיניים רבות.

איך מבוצעות השתלות שיניים?

כיום ישנן שיטות רבות בהן ניתן לבצע השתלות שיניים. ההבדל בין השיטות השונות נובע ממהירות העבודה, הכאבים, האם יש צורך בניתוח וכמובן, הפרמטר המכריע מכל שהוא המחיר. כיום, השיטות הנפוצות ביותר לביצוע השתלות שיניים הן:•    השתלת שיניים בשיטה הקלאסית•    השתלת שיניים בשיטת העמסה מיידית•    השתלת שיניים  בשיטת אול און 4•    השתלת שיניים  בשיטת אול און 6•    השתלת באזל

השתלות השיניים מבוצעות בעזרת חומרי הרדמה השונים בין כל שיטה ושיטה ותחת ההשפעה שלהם מבצע הרופא את ההשתלה.

תופעות לוואי של השתלות השיניים

כאמור, השתלות השיניים מבוצעות תחת השפעת הרדמה (מקומית או מלאה) כך שבמהלכה של ההשתלה עצמה המטופל אינו חש בכאב כל שהוא. יחד עם זאת, ישנן תופעות המתרחשות לאחר סיום ההשתלה ולאחר התפוגגותן של חומר ההרדמה. בין התופעות הנפוצות ניתן למצוא כאבים בפה (אותם ניתן להרגיע עם משככי כאבים למיניהם), נפיחויות, קושי בלעיסת האוכל וכד'. לכן, ברוב המקרים לאחר השתלות שיניים ממליץ הרופא המטפל ליטול סוג של אנטיביוטיקה שעוזר למנוע את תופעות הלוואי ולצמצם אותן למינימום האפשרי לצורך הנוחות של המטופל.

מחירי השתלות שיניים

כיום, לא ניתן לקבוע בוודאות מחירון מדויק לכל שירותי השתלות שיניים שכן לכל רופא יש מחירון שונה ולעיתים אנשים שונים זקוקים לטיפול שונה. אם נתבקש לומר באופן כללי, מחיריהם של השתלות השיניים יכולים לנוע החל מ 2,000 ₪ ועד 45,000 ₪ ויותר לטיפול אול און פור (all on 4), הכול תלוי בשיטה בה עובדים וברופא המבצע את ההשתלה. יחד עם זאת, לעיתים רבות השתלה שווה את המחי שכן היא מקנה למטופל חופש פעולה והרגשה הרבה יותר טובה.כמובן כי גם במקרה זה, כמו במקרים רפואיים רבים, אתם יכולים לפנות אל קופת החולים ולבדוק האם אתם זכאים לקבל את הטיפולים הללו בחינם או לפחות תוך השתתפות וסבסוד של קופת החולים בה אתם חברים.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב עיי חברת SEO NETO קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.