אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רשת האינטרנט גם לענייני רכב

רשת האינטרנט שינתה לחלוטין את החיים שלנו ויש לה השפעה מכרעת על כל תחומי החיים, החברתיים, העסקיים וכמובן גם הרגלי הצריכה כגון השכרת רכב בחו"ל, בארץ, ליסינג פרטי ומגוון נוסף של תחומים מעולם הצריכה.

חברות רבות השכילו לגייס לטובתן את כל יתרונות האינטרנט ובכך להגדיל את מספר הלקוחות ואת מחזור המכירות. הפוטנציאל השיווקי של הרשת מנוצל היטב גם על ידי החברות וכמובן שגם על ידי הצרכנים.

אתרים מושקעים של חברות שונות מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים לבדוק את הסחורה, לראות אותה על גבי המסך, לקבל את כל הפרטים שקשורים למוצר המבוקש, להזמין את המוצר לביתם ולשלם עבורו, וכל זאת מבלי לצאת מהבית. זאת ועוד, לא רק מוצרים אפשר לרכוש ברשת, אלא אפשר גם להזמין רכב שכור, לבנות מסלול טיולים, לבחור את דרך התשלום, להשוות מחירים של חברות שונות ועוד.

בעצם, הרשת הפכה להיות מגרש משחקים עסקי לכל דבר. למשל, מי שמחפש את נושא השכרת רכב בחו"ל באינטרנט או מבקש לקנות אוטו בשיטת ליסינג פרטי יוכל למצוא את כל האינפורמציה שדרושה לו באינטרנט בלחיצה על העכבר.

באשר להשוואת מחירים –  גידול הרכישות ברשת הביא להקמת אתרים שייעודם הבלעדי הוא השוואת מחירים. במקום לעבור מאתר לאתר, לחפש ולבדוק מה כל חברה מציעה, אפשר למצוא את כל האינפורמציה באתר אחד ולחסוך זמן ומאמץ. לכן רשת האינטרנט לא רק הקלה על החיים שלנו, אלא גם הביאה לשיפור המודעות הצרכנית של הלקוח הישראלי.

עם זאת, לפעמים גם עסקאות ברשת מאכזבות. למשל, יש אספקטים בעניין השכרת רכב בחו"ל שרצוי לתת עליהם את הדעת. קורה שלקוח שכר רכב באינטרנט, עמד בכל התנאים, מילא את כל האינפורמציה המבוקשת, אבל כאשר הגיע לאסוף את הרכב ציפתה לו הפתעה. התברר פתאום שיש איזה תשלום נוסף עבור ביטוח, שלא הוגדר באתר החברה, או שהוא לא שם לב ולא הודיע לחברה שעוד נהג ינהג ברכב והדבר כרוך בתשלום נוסף. לפעמים גם יש הפתעות נעימות, למשל אם במקום הרכב שהושכר, הלקוח יקבל רכב מפואר יותר ללא תוספת תשלום פשוט כי לחברה היה חסר הרכב המבוקש...


אודות מחבר המאמר

מומחה לענייני ליסינג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.