אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלחמת חלונות העץ מול חלונות האלומיניום

 

עיצוב הבית על ידי חלונות או תריסים

במאמר זה נביא לכם מספר רעיונות לעיצוב הבית שלכם באמצעות חלונות ותריסים ובחירת חלונות מבין כל הסוגים השונים הקיימים בשוק. כידוע בעבר היו מאוד פופולאריים החלונות העשויים עץ והם השרו על אווירת הבית שלנו אווירה כפרית וחמימה. לא סתם ידוע כי בצימרים שונים עושים שימוש רב בעץ, זה כיוון שידוע כי העץ משרה אווירת נינוחות וחמימות. עם הזמן ועם התפתחות שוק החלונות והתריסים הובן כי חלונות ותריסים העשויים מעץ אינם הפיתרון המושלם לבית שלנו. חלונות האלומיניום הפכו להיות פופולאריים יותר בקרב עיצוב הבית שלנו ועימם גם תריסים העשויים אלומיניום (ברובם תריסים חשמליים).

היתרונות לחלונות אלומיניום הינם: מגוון נרחב של גדלים ועיצובים וגם עמידות גבוהה מאוד בהשוואה לחלונות העץ. חלונות אלומניום הידועים בעמידותם הגבוהה ידועים כחומרים שאותם ניתן לנקות בקלות, וניתן גם לתחזק אותו באופן קל יותר מאשר את חלונות העץ. לניקיון חלונות האלומיניום אנשי מקצוע ממליצים לעשות שימוש במברשת שיער, או אפילו מיכל לחץ אוויר שיכול לעשות עבודה טובה.

עם התפתחות הטכנולוגיה נוצרו גם תריסים חשמליים אותם ניתן להניע באמצעות מתג חשמלי, תריסים מתוחכמים יותר הם אלו שאליהם נילווים חיישנים המתריעים על רוחות וגשמים. תפקידם של החיישנים בתריסים מסוג זה הוא שברגע שתהיה סערה או גשם בחוץ התריסים יסגרו באופן אוטומטי. דבר שבהחלט יכול לסייע לנו בניקיון התריסים וגם בשמירה על הבית שלנו מפני סערות וגשמים.

אם נחשוב על כך בצורה תאורתית מאוד, חלונות תפקידם להביא את הטבע החיצוני אל פנים הבית ותפקידם של תריסים הם לסגור את הטבע במידה ואנחנו רוצים. אך דבר שאנשים רבים לא נותנים לו חשיבות רבה הוא כי חלונות יכולים בהחלט לעזור לנו בעיצוב הבית. אפילו חלונות אלומיניום ותריסים יכולים להיות בצבעים לא שיגרתיים, מעבר לכך אם הנוף הנשקף מחלון ביתנו מרשים ביופיו אנחנו יכולים להעצים אותו באמצעות חלונות גדולים יותר ותריסים שיוכלו להפתח לרווחה ברגע שנרצה להנות מהטבע. במידה והנוף הנשקף מחלונות ביתנו פחות נעים לנו אנחנו יכולים לבחור חלונות המטשטשים זאת על ידי הזכוכיות המעוצבות או תריסים שמעט מסתירים את הנוף הנשקף. 

מעבר לכל זה אל נשכח כי על מנת לעצב את ביתנו בצורה מושלמת תמיד נוכל להוסיף לעדן החלון עדנייה מלאה בפרחים או ווילונות מרשימים שיכולים ברגע לשנות את כל אווירת הבית. אין ספק שכיום פחות נמכרים חלונות העץ כיוון שהם פחות עמידים למזג האוויר המשתנה, אך תמיד אפשר למצוא להם פיתרון יצירתי אחר. למשל, חלונות עץ יכולים להוות פתח פנימי בפנים הבית ולא אל מחוצה לו.

 


אודות מחבר המאמר

מאמר העוסק בסוגי החלונות השונים, במאמר מוצגים היתרונות של חלונות אלומיניום לעומת חלונות מעץ, וגם הסוגים השונים והחדשים של התריסים החדשים בשוק.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.