אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הצרת היקפים - מהי הדרך הבטוחה ביותר לטיפול?

כל אחד חולם על גוף חטוב וחסר שומנים עודפים, וכל אחד מחפש את הדרך הטובה ביותר להגיע לגוף שכזה. אז קודם כל, שיהיה ברור – הדרך הטובה ביותר והבטוחה ביותר לביצוע הצרת היקפים בגוף היא דיאטה מאוזנת ונכונה ופעילות גופנית מסודרת. בלעדיהם, גם אם תעשו ניתוח או כל טיפול אחר, השומנים יחזרו ולא יצא לכם מכך כל תועלת.

יחד עם זאת, עבור רבים דיאטה היא תהליך מייגע ומעייף, ובמיוחד בעולם בו אנו חיים, עולם בו אנו רוצים את הכול באופן מיידי, קשה מאוד לחכות זמן רב עד שנתחיל לראות את הגוף שלנו כמו שאנחנו חולמים עליו. לכן, ישנם כמה טיפולים שיכולים לסייע לביצוע הצרת היקפים בגוף, אך זכרו – גם אחריהם חייבים לשמור על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

סוגי הטיפולים להצרת הקיפים

•    טיפול Trantion – טיפול זה מיועד לאנשים בעלי עודף משקל או לאנשים מלאים. בשיטה הזו נשלחים גלים חשמליים אל השרירים וגורמים לכיווץ שלהם ובצורה הזו מתבצעת הצרת היקפים. השומנים נשרפים, השרירים מתחזקים וכך מצליחים לרדת במשקל בצורה ניכרת. טיפול זה אורך כ – 25 דקות ואם נשווה אותו לחדר כושר , הוא שווה ערך לשלוש שעות של כושר אינטנסיבי. •    גלי אולטרא סאונד- טיפול בעזרת גלי אולטרא סאונד מבוצע על ידי גלים המוזרמים לאזורים הסובלים משומן יתר. טיפול בצורה הזו מסייע לחיטובו של הגוף, להצרת ההיקפים בבטן, בירכיים ובזרועות ומשפרים את האיכות והמרקם של העור.•    חימום – ניתן לבצע הצרת היקפים על ידי הזרמת חום מבוקר אל הגוף. החום שורף את השומנים בקצב מהיר וגורם להצרת היקפים כבר מן הטיפול הראשון. •    הצרת היקפים בלייזר – דרך טיפול בה שולחים קרני לייזר אל האזור שבו מטפלים וכך השומן הופך לנוזל היוצא מן הגוף באופן טבעי דרך מערכת הלימפה. •    ניתוח שאיבת שומן – ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המתבצע בהרדמה מלאה על ידי רופא מומחה בתחום ובמרפאות מיוחדות המורשות לביצוע ניתוחים מסוג כזה.לא משנה באיזה טיפול הצרת היקפים אתם בוחרים, בדקו היטב האם הוא מתאים לכם ומהי המרפאה בה אתם בוחרים לבצע את הטיפול. אתם חייבים לוודא כי מדובר בטיפול הצרת היקפים המאושר על ידי משרד הבריאות ושהוא בעל אחוזי הצלחה. כמו כן וודאו כי המרפאה בעלת ניסיון בטיפולים מסוג כזה ובקשו המלצות אודותיה מלקוחות אחרים של אותה מרפאה.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.