אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהו פילינג ומה ההבדל בין פילינג בינוני לעמוק?

פילינג זו פעולה בה מקלפים את העור במטרה לחדש ולרענן אותו ולמחוק סימנים וכתמים לא רצויים הנמצאים עליו. התוצאה של פילינג היא עור נעים ורענן מאוד ובעל מראה צעיר ביותר. בנוסף, ברגע שהעור מרגיש את הקילוף הוא מעודד יצירה של תאים חדשים של עור, תהליך שבאופן טבעי מתרחש בפעם בתקופה ארוכה, ובמיוחד בגיל מבוגר, מה שמקנה יובש לעור ומעניק מראה פגום לעור. כיום ישנם סוגים שונים של פילינג כל אחד מהם מגיע לעומק שונה של שכבות העור.

לפני כל טיפול חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת ולבדוק מהו סוג הפילינג המתאים לכם ובנוסף לזה קיימים גם פילינגים בינוניים או עמוקים שרק רופא עור יכול לבצע. מדובר על ריכוזים גבוהים במיוחד של חומצות אשר גורמים לכוויה מבוקרת ומסוכנת אם לא עובדים לפי הכללים המתאימים. פילינג מסוג זה מתבצע בעיקר בחורף ודורש שהייה של מספר ימים בבית לאחר הטיפול.

פילינג בינוני

פילינג בינוני הינו טיפול המיועד לקילוף עדין של תאי העור המתים. הפילינג הבינוני מורכב מחומצות בריכוזים שונים המזרזים את התהליך של קילוף העור וגורמים לעור והחלים מפצעים שונים, מפגמים ומפיגמנטציה. טיפולי פילינג בינוניים יכולים להתבצע אך ורק על ידי רופא מוסמך שכן מעורבות בהן חומצות העלולות לגרום לכוויות. טיפול פילינג בינוני הוא טיפול שכלל אינו כואב ואינו גורם לאדמומיות רבה לאחר הטיפול.

חשוב מאוד לבצע את הטיפול אך ורק במקום מוסמך ולוודא כי עושים שם שימוש בחומרים איכותיים בלבד המאושרים על ידי משרד הבריאות. זכרי כי מדובר בעור הפנים שלך ולכן אל תפקירי אותו בידיו של אדם שאינו מוסמך, אפילו אם הוא מציע מחיר זול מאוד.

פילינג עמוק

פילינג עמוק הוא טיפול שיעיל בעיקר עבור אנשים בעלי עור בהיר. עבור כהי עור מומלץ שלא לבצע את התהליך משום שהוא עלול לגרום לשינוי של צבע העור. לאחר טיפול הפילינג העמוק העור יהיה עדין מאוד למגע אך כעבור מספר שבועות התופעות ייעלמו ותתקבל תוצאה מושלמת. בנוסף, לאחר טיפול של הפילינג העמוק אסור להיחשף לשמש לכן מומלץ לבצע אותו בחורף.

הפילינג העמוק כרוך באשפוז של יום אחד והוא מבוצע בחדר ניתוחים תחת השפעה של חומר מטשטש. במהלך הטיפול מורחים על הפנים חומר מיוחד שממים ומקלף את שכבת העור העליונה. לאחר התהליך מכסים את העור בפדים מיוחדים. כמובן כי את הפילינג העמוק ניתן לבצע באזורים רבים ולא רק בפנים אך יש להתייעץ עם רופא קודם לכן.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.