אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח לאומי- עו"ד גב חזק מאחוריך

כל מי שאי פעם היה צריך להתמודד אל מול גורמים בירוקראטיים או ממשלתיים בכדי לזכות במשהו שמגיע לו או ליהנות מהטבות להן הוא זכאי מתוקף חוק או מתוקף זכות משפטית, ודאי יודע כי הדרך להגשמת היעד רחוקה כמרחק מספר התור שלכם מזה המופיע על הצג האלקטרוני במעלה לובי הכניסה. ברי המזל שבין הפונים לסעד ולסיוע מצליחים לראות את פרות עמלם לאחר שבועות וחודשים ארוכים, אם לא שנים.

הדרך היעילה ביותר לפעול אל מול המוסדות הללו, דוגמת ביטוח לאומי, היא להיעזר באיש מקצוע משפטי המתמחה בתחום תביעות הסיעוד, ויהיה זה משרד עורכי דין גדול בירושלים או אפילו עורך דין ביטוח לאומי בחיפה, העיקר שהגורם שיפנה לנוגעים בדבר יהיה בעל יכולת ניסוח והבנה משפטיים, ויידע גם לפנות לגורמים המתאימים והנכונים במוסדות הללו.

מה כדאי לבדוק לפני ששוכרים עורך דין?

לפני שנוקטים מהלך של חתימה על ייצוג בידי עורך דין ביטוח לאומי, חייבים לבדוק האם מדובר על איש מקצוע או על פירמה המתמחית בתחום הפניות לקבלת סיעוד וסעד מביטוח לאומי, האם יש לו פורטפוליו, וותק, ניסיון ובעיקר מוניטין של עורך דין ביטוח לאומי מוצלח וראוי ובאם מדובר על עורך דין ביטוח לאומי בחיפה, או בכל יישוב אחר, האם הוא נחשב לכזה שאהוד ומכובד במסדרונות המשפט והגוורדיה המשפטית, או שמא מדובר על אדם שרק בעצם הגעתו לאולם הדיונים יותר אנטגוניזם ומביא תוצאות רעות למיוצגים שלו?

היום, בעידן שבו ניתן למצוא מידע כולל ומקיף, גם הנתונים הללו פרוסים בפני כל אחד ואחת. כמו בכל תחום אמורפי שבו אין, באמת, יכולת לאמוד ולהעריך את מידת האמינות והיכולות של איש המקצוע לפני שמתחילים לעבוד איתו, גם בנושא עורך דין רשלנות רפואית המתמחה בתחום ההתעסקות מול ביטוח לאומי יש חשיבות רבה לתחושת הבטן ולאינטואיציה האישית, וחייבים להסתמך גם עליהם.


אודות מחבר המאמר

דפנה מירוביץ- אמא במשרה מלאה לשני ילדים מדהימים, חובבת לייפסטייל, חידושים לבית ולגן ותזונה נכונה. מנצלת את מעט זמני הפנוי בכדי לכתוב ולתעד את תחומי העניין וחוויות היומיום העוברות עליי ועל סובביי. באהבה :)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.