אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וטרינר 24 שעות - כמה חשוב!

כפי שאנו כבני אדם זקוקים לטיפול ולזמינות רפואית במשך 24 שעות ביממה, כך גם בעלי החיים וחיות המחמד אשר ברשותנו. עובדה בסיסית שחשוב לזכור היא שחיות המחמד הגדלות לצידנו אינן גדלות בסביבתם הטבעית ולכן, חשופות ללא מעט מחלות וסיכונים רפואיים אחרים. השירות המיועד לכך בקרב בעלי החיים נקרא וטרינר 24 שעות.

בשגרת היומיום, לכל אדם אשר מחזיק בחית מחמד ביתית כלשהי, חשוב לשמור על בריאותה התקינה, כלשם כך ייגש באופן תקופתי וקבוע לוטרינר על מנת לבצע את כל הבדיקות והחיסונים הנדרשים לכך. לעומת זאת, ישנם מקרים בהם מראות חיות המחמד סימני מצוקה בריאותיים, הדורשים מענה והתערבות וטרינרית דחופה, כלשם כך קיימים שירותי וטרינר 24 שעות במרפאות בכל רחבי הארץ, אשר דואגות לנוכחותו של וטרינר מומחה תורן בכל שעה ובכל מועד במשך השנה.  

כשזקוקים לוטרינר 24 שעות, קיימות שתי אפשרויות פופולאריות, אליהן ניתן לפנות לשם כך, כשהבחירה ביניהן מוטלת על הבעלים של אותם בעלי חיים הזקוקים לוטרינר באופן קריטי. האפשרות הראשונה אליה ניתן לפנות, היא לגשת למרפאה וטרינרית או לחלופין לבית חולים וטרינרי, שם ניתן למצוא וטרינר תורן במשך 24 שעות ביממה. ישנם ערים שכאלו שאפשר למצוא עזרה ראשונה גם בשעות הקטנות של הלילה, למשל וטרינר פתח תקווה יכול לעזור לכם בצורה מושלמת לפי מה שהתנסיתי לאחרונה כתושב פתח תקווה מקטנות.

לעומת זאת, האפשרות השנייה אליה ניתן לפנות, שנהוגה בדרך כלל במקרים דחופים במיוחד בהם קיימת סכנה ממשית לאותו בעל חיים, או שאינו מסוגל להתנייד כלל ממקום למקום, היא בפניה לוטרינר 24 שעות המגיע באופן מיידי לביתו של אותו הלקוח. באמצעות שתי האפשרויות הללו, מוענקת תחושה של הקלה לבעלים של כל חיית מחמד, שיודע שיש כתובת אליה ניתן לפנות בעת מצב חירום.  

התפקיד המרכזי של וטרינר 24 שעות, הוא בעצם להעניק טיפול וסיוע רפואי ראשוני במצבים בהם מזהים הבעלים של אותם חיות המחמד חולשה כלשהי מצידן, או במקרים בהם קיים חשש להידבקות של חיות המחמד בווירוס או במגפה כלשהי, הדורשת התערבות של וטרינר באופן מיידי, או בכל מקרה בו קיימת סכנה כלשהי לבריאות החיות.

אם חיית המחמד אשר ברשותכם נמצאת קרוב במיוחד ללבכם, שימו דגש רב בכל הקשור לבריאותה ובצעו את כל הבדיקות והחיסונים הדרושים לשמירה על בריאותה, כשבכל ספק או סימן לבעיה בריאותית כלשהי, אל תהססו ופנו לוטרינר 24 שעות באופן מיידי. 


אודות מחבר המאמר

VPR בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.