אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מרקיזות - מחירים, צורות ודגמים

סוכך מרקיזה הוא סוכך אידיאלי במיוחד לכל עונות השנה, גם לחורף וגם לקיץ. מרקיזה הוא פתרון נוח, פשוט, יעיל ודקורטיבי במיוחד לכל בית או בית עסק והוא זה שמגן על המבנה בחורף מהגשמים ובקיץ מהחום הנורא השורר בחוץ. סוכך מרקיזה מתאים לכל פתח בבית – לחלונות, למרפסות, לדלתות וכל דבר אחר. התקנת סוכך מרקיזה יוצרת איטום ובידוד, במיוחד בחלונות ופתחים בהם קיימת בעיה של חדירת מים, התקנת המרקיזה תמנע כל מגע עם הגשם אפילו אם החלון פתוח לרווחה. בנוסף ליתרונות הפונקציונאליים שלו, סוכך המרקיזה הוא דקורטיבי במיוחד ומצליח להפוך כל בית למרשים ומטופח מאוד. בשל כך, הפך סוכך המרקיזה למבוקש מאוד עבור בתים ובתי עסק רבים.

דגמים של מרקיזות

כיום ישנם דגמים רבים של מרקיזות בשוק ולכן אם אתם רוצים לרכוש מרקיזה אתם חייבים לעבור על כמה פרמטרים חשובים שיעזרו לכם להתאים לכם את המרקיזה המושלמת. בכדי לבחור אותה בצורה טובה אתם צריכים לבדוק מספר דברים:•    מידת ההתאמה של המרקיזה לשטח בו אתם מעוניינים להתקין אותה.•    האיכות של המרקיזה המושפעת מחומר הגלם ממנו מיוצרת המרקיזה ומתקני האיכות בהם יוצרה המרקיזה. חשוב להקפיד על בחירה של מרקיזה איכותית מאוד שכן זה מה שיקבע לבסוף את כדאיות הרכישה שלה.•    המחיר של המרקיזות שונה בין מרקיזה למרקיזה ולכן מומלץ להגדיר תקציב מראש ורק לאחר שיש לכם תקציב מסודר אתם יכולים לגשת ולבדוק את המרקיזות המתאימות לכם.•    בדקו מהי רמת התחזוקה שדורשת המרקיזה וכמובן כי מומלץ לבחור בזו שדורשת את האחזקה המינימאלית ביותר כך שלא תצטרכו להשתעבד לה.•    העיצוב של המרקיזה אף הוא משפיע על הבחירה והוא נועד בכדי שהמרקיזה תשתלב עם הבית ותעניק לו מראה הרבה יותר מושך ויוקרתי ולא כמו של המכולת השכונתית.

מחירים של המרקיזה

מחירי מרקיזה משתנים בהתאם לסוג המרקיזה ולכן לא ניתן לקבוע במדויק. אנו ממליצים לכם לפנות אל בעל מקצוע מומחה שיבדוק את השטח בו אתם מעוניינים להתקין את המרקיזה ויעניק לכם הצעת מחיר בהתאם לכך.

לגבי מחירי ההתקנה של סוככי מרקיזה, ישנם הבדלי מחירים בהתאם למנגנון ההפעלה של המרקיזה ובהתאם לגודל שלה. לדוגמא: התקנת מרקיזות ידניות בגודל מטר וחצי על מטר תעלה  בממוצע כ - 2200 ש"ח. התקנת מרקיזה ידנית בגודל שתי מטר על מטר וחצי תעלה  בממוצע כ - 3000 ש"ח.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.