אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות לחולצות מצחיקות לחתונה

בשנים האחרונות אנו עדים יותר ויותר לטרנד של הדפסת חולצות לחתונה. הדפסת חולצות לחתונה זהו רעיון שהגיע מהצורך להיות מיוחד, מקורי ומשעשע שאותו יזכרו האורחים למשך זמן רב. חולצות לחתונה המודפסות בצורה משעשעת ומחולקות לאורחים זוהי מזכרת מדהימה מהחתונה המעניקה לאורחים ערך מוסף מאוד משמעותי, בעיקר בשל העובדה שהאורחים ישתמשו בחולצות הללו ולא ישליכו אותם לפח כמו מזכרות רבות אחרות.

כשמדובר בחתונה, תמיד חשוב לזכור כי האורחים הינם מגוונים – מצעירים וילדים ועד מבוגרים וקשישים ולכן יש לשים לב על הכיתוב ולדאוג לכך שיהיה מתון, וכמובן – שכולם יצליחו להבין את הבדיחה. שימו לב כי לעיתים תוכלו למצוא כיתוב משעשע מאוד, אך לא עבור כל האורחים (בעיקר כיתוב בעל אופי מיני שלא ימצא חן בעיניי אורחים מבוגרים או דתיים). אם אתם מחפשים רעיונות עבור חולצות לחתונה, הנה כמה רעיונות טובים עבורכם:

חולצות משלימות

אחד מן הרעיונות המגניבים ביותר הוא להדפיס חולצות שונות עבור הגברים ועבור הנשים שבאולם ולדאוג לכך שחולצות הגברים ישלימו את חולצות הנשים. בבתי הדפוס השונים, המציעים חולצות לחתונה, אתם יכולים לראות המון דוגמאות כאלו ולשאוב רעיון שיתאים לאורחים בחתונה שלכם, רעיון שיהפוך את החתונה לאטרקטיבית יותר ובלתי נשכחת.

חולצות לחתן

בנוסף לחולצות אותם מחלקים לאורחים ניתן להכין חולצות לחתונה מיוחדות לחתן. אמנם הכלה לא תחליף את שמלתה בחולצה שכזו בשום פנים ואופן אך החתן יעשה זאת ללא בעיה. ניתן למצוא חולצות רבות עם משפטים מצחיקים לחתן הטרי, משפטים כמו "מת לברוח עם הכסף ", "פעם ראשונה ששברתי כוס והיא לא כועסת עליי", "אני פה בגלל אשתי" ועוד אין ספור משפטים שיזכרו בליבם של האורחים לעוד הרבה זמן ויוסיפו אווירה משעשעת לחתונה.

חולצות למשפחות החתן והכלה

למרות שמחולקות חולצות לחתונה לכל האורחים, ניתן להכין חולצות מיוחדות למשפחה של החתן והכלה. חולצה לאבא של הכלה ובה משפט כמו "תעשי לי נכד", לאח של הכלה "היפה בלבן, תעשי לי אחיין" וכד'. כל אלו הינן חולצות מיוחדות למשפחה של החתן והכלה (ניתן למצוא משפט מיוחד לכל אחד מבני המשפחה) וגם הן, כמו שאר החולצות, מעשירות את האווירה החגיגית בחתונה ומעניקות תוספת משמעותית מאוד לאווירה.

איפה משיגים?

הדפסה על חולצות מצחיקות לחתונה אתם יכולים למצוא בקלות רבה דרך האינטרנט. הקלדת המילים חולצות לחתונה בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר תעלה בפניכם אין סוף תוצאות מהם תבחרו את המתאים ביותר עבורכם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.