אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תקליטן שחבל על הזמן

ניסיתם פעם לצפות בסרט מלתעות בלי ווליום? זה נראה יותר כמו סרט טבע דל תקציב לעומת סרט אימה שאמור להכניס את הצופים לחרדה מפני הים. עכשיו נסו לחשוב מה הכי מכניס אתכם לאווירה באירוע. ההתרגשות היא רבה מכל בחינה, והיא מושפעת מהקרבה לחוגגים ביומם הגדול, ממקום האירוע הפסטורלי, מהשתייה האיכותית שאפשר למצוא על הבר, אבל יותר מכל, היא מושפעת מהמוסיקה.

כאשר בוחרים תקליטן לחתונה בוחרים למעשה את האדם שאחראי לפס הקול של האירוע שלכם. הוא זה שקובע את הטון במהלך האירוע כולו, מתי להשמיע שיר רומנטי ורגוע ומתי להתחיל להקפיץ את הקהל ברחבת הריקודים. אז בעצם בוחרים די גיי?

הדבר החשוב ביותר בבחירת תקליטן לחתונה היא הכימיה בינו לבין בני הזוג וההבנה בכיוון המוסיקלי שבו מעוניינים לבחור. אם התקליטן מבין את הראש שלכם, מוכן לזרום עם טעמכם המוסיקלי, לאלתר בצורה נכונה בבחירת השירים ולהשמיע את כל השירים שאתם קובעים שחייבים להיות באירוע, הוא בכיוון הנכון לסחוף איתו את הקהל.

אך כדי שיוכל באמת לסחוף את הקהל, חשוב להשמיע את השירים גם בסדר נכון. מוסיקה לאירועים חייבת להתאים לכל אחד מחלקי הערב, שהרי לא מתאים להיכנס לקרחנות באמצע המנה העיקרית, או לשים מוזיקת מעליות שקטה בזמן שכולם רוצים לרקוד. בנוסף, חשוב להעלות את הקצב בהדרגה משיר לשיר, כך תקליטנים יוצרים התלהבות באופן טבעי שגוררת אחריה יותר אנשים.

חשובה מזאת יכולתו של התקליטן לקרוא את תגובות הקהל ולהתאים את סגנון המוסיקה ואת השירים המסויימים לרוקדים. סביר להניח, למשל, שקהל שמורכב ברובו הגדול מבני עשרים פלוס לא ישוש לפזז לצלילי הגבעטרון, וגם אם כן, די ג'יי מיומן צריך לפתוח עין ולראות מתי הגיע הזמן לשנות כיוון ולעלות ברמה.

אז בבואכם לבחור תקליטן לאירוע, עשו זאת בחוכמה, שאלו את כל השאלות הנכונות ותהיו בדרך לשכור את האדם המושלם שיקפיץ לכם אירוע.


אודות מחבר המאמר

מעוניינים בתקליטן מצוין שחבל על הזמן? בקרו באתר של DJ121 בכתובת:

http://www.dj121.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.