אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקוי וילונות אקולוגי

 

כיום כמעט אף אחד לא מנקה לבד את הוילונות כי זו עבודה קשה וגם כי משתמשים בסוג מתקדם יותר של ניקוי עבור וילונות אשר מצריך איש מקצוע ומכשור מתקדם על מנת לבצע אותם.

ניקוי וילונות אקולוגי

בקרב הציבור הולכת וגדלה המודעות לאיכות הסביבה ולשימוש בחומרים אקולוגיים הידידותיים לסביבה, המשתמשים בדטרגנטים שהם סבונים סינתטיים המיוצרים מחומרים טבעיים וכן במרככים אקולוגיים לצורך ניקוי וילונות, בעלי מכבסות מודעים לכך ונותנים  שירות של ניקוי וילונות שייתן מענה לכך. בעלי המכבסות רוכשים מוצרים וחומרים ירוקים, המבצעים ניקוי וילונות ובו זמנית מפחיתים את האלרגיות וגירויי עור. ניקוי וילונות אקולוגי מתבצע בטמפרטורות נמוכות וכך נשמרת איכות הבדים, החומרים הירוקים מתפרקים בקלות וגם אינם מזהמים את המים.

ניקוי ספות מקצועי

בדרך כלל בני הבית מבלים יחד בסלון מדי יום והוא משמש מקום לחוויה משותפת שלהם, וגם מארחים בו בני משפחה וחברים, לכן ספות נחשפות ללכלוך, לכתמים של קפה, נשנושים ועוגה, ללכלוך של נעלים ועוד. עם חלוף הזמן הספות כבר לא נראות טוב וחושבים שהגיע הזמן להחליף את הספות הישנות, אך לא כך הוא הדבר, אפשר לנקות אותן על ידי אנשי מקצוע מומחים שיחזירו לספות את המראה הישן שלהם, ניקוי ספות מקצועי מתבצע בבית הלקוח והוא נעשה בעזרת מכונה מיוחדת, לאחר ניקוי ספות הן שוב נראות כחדשות ושוב יש להן מראה חדש ורענן לזמן ממושך. 

ניקוי שטיחים

השטיח כבר לא במיטבו, השטיח המרשים שכל כך טרחו למצוא ולעצב בעזרתו את סלון הבית או כל חדר אחר, כבר לא נראה כמו פעם והוא מוכתם, זה הזמן לעשות ניקוי שטיחים לבד או להזמין איש מקצוע שיעשה זאת. ניקוי שטיחים מקצועי יוציא בזהירות ובלי לפגוע בשטיח, את הלכלוך המצטבר שבין הסיבים של השטיח בלי לפגוע בו ובמרקם שלו. בזכות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות של ניקוי שטיחים, ניתן להחזיר את השטיח למצבו המקורי, בעלי מקצוע מציעים שירותי ניקוי שטיחים גם אם ישנים, וגם שיחזור הצבע שלו ומצבו. אופן השחזור וניקוי שטיחים נעשה בעזרת חומרים מיוחדים המחזירים לשטיח את הרעננות והמראה החדש.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.