אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת גן אירועים

מתחתנים? מארגנים אירוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה, ברית או בריתה? אחת ההחלטות החשובות שעומדות בפניכם היא בחירת מקום האירוע. זהו המקום שמספק לכם את הן את התפאורה ליום המיוחד והן שירותים שונים, כגון קייטרינג, תאורה, סאונד ולעתים אף תקליטן, צלמים, בר ועיצוב אירוע, כאשר מדובר בעסקת חבילה.

איך בוחרים גן אירועים? מה חשוב לשאול, מה מקבלים ועל מה אסור לוותר?

תשאלו כל זוג שעומד להתחתן איפה הוא היה מעוניין לערוך את האירוע והם יענו לכם – בגן אירועים. אין פלא, גן אירועים אוטומטית מעלה קונוטציה של יוקרה, פאר ויופי טבעי. אך היתרון של גני אירועים על פני אולמות הוא גם הבעיה העיקרית שלהם: אלו מקומות פתוחים שלא מתאימים לאירוע בכל מזג אוויר. לכן, במידה ואתם מתכננים אירוע בתקופה שמזג האוויר עלול להפריע, בררו אם המקום מציע לכם גם סככות ופטריות חימום בחורף ומאווררים בקיץ.

מרבית הגנים מציעים בתחומם גם אולם אירועים רחב ידיים לחלקו העיקרי של הערב. כך ניתן להנות מיופיו של גן מטופח ביחד עם הנוחות שמציעים אולמות אירועים יוקרתיים. בררו האם המעבר בין הגן והאולם הוא חופשי והאם אתם מקבלים את השליטה בכל הנוגע לתכנון אזורי הפעילות במהלך הערב.

נסו לברר האם המקום מציע עסקאות חבילה. הדבר עשוי לחסוך לכם אלפי שקלים על האירוע והרבה מאוד כאב ראש במהלך הארגונים, מכיוון שכך תוכלו להימנע מפגישות עם עשרות נותני שירותים שונים. במידה ואינכם מרוצים מההיצע של המקום, תמיד תוכלו לבחור להביא נותני שירותים באופן עצמאי.

מקום האירוע הוא הדבר החשוב ביותר בתכנון יומכם המיוחד, כי זה הדבר שקובע יותר מכל את האווירה, וכידוע, נוף מקסים ואוויר טוב יכולים לעשות פלאים למצב הרוח – והרי זה כל מה שרוצים, שכולם ייהנו ויתרגשו איתנו במהלך יומנו המיוחד.

 


אודות מחבר המאמר

לקבלת פרטים נוספים על גני אירועים ואולמות מומלץ להיכנס לאתר אחוזת גן – אירועים עם דמיון בכתובת:

http://www.achuzat-gan.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.