אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי רדיו

 

 

האם קורס רדיו מאפשר שילוב?

קורס רדיו הוא פלטפורמה נהדרת עבור הצעדים הראשונים שלכם בעולם הרדיו. בסופו של דבר, אנשי הרדיו יכולים להגיע לתחום משני כיוונים - או שהתמזל מזלם לשרת בגל"צ לפני שנים רבות, או שהם לוקחים את עצמם בידיים, ונרשמים אל קורס רדיו מקצועי שם הם מקבלים את כל הידע שהם צריכים בשביל להשתלב בעולם הרדיו. אבל איך בעצם אפשר להשתלב בתחום זה? האם כל תחנת רדיו פשוט מתרשמת מבוגרי קורס רדיו?

 

ללכת למוסד שדואג לבוגרי הקורס

קורס רדיו כידוע, מעובר ע"י מוסדות לימוד שונים ומגוונים מאד. ראשית, ראוי לציין שאם אתם מחפשים מוסד לימוד רציני שיעביר קורס רדיו Pro Tools, תמיד כדאי ללכת למוסד שתחום ההתמחות שלו הוא ממוקד למדי, במקרה זה - עולם ההפקות המוזיקליות, הסאונד, התקלוט וכמובן גם הרדיו. ראוי גם, שבסיום של קורס רדיו, תצאו עם תוצר של ממש ביד שלכם. תוצר זה תוכלו לשלוח לתחנות הרדיו השונות, אשר יבינו עד כמה אתם מוכשרים, והאם יש לכם מקום אצלם. יתרה מזו, מוסדות לימוד מקצועיים כוללים בתוכם גם מחלקה מיוחדת, אשר עוזרת לבוגריה המוסד להשתלב בשוק העבודה. אז היכן כדאי להירשם אל קורס רדיו?

 

בBPM תעברו קורס רדיו ותמצאו עבודה

אצלנו במכללת BPM, קיימת תפישת עולם ייחודית מאד. אנחנו מאמינים שהבוגרים שלנו, שסיימו קורס רדיו בהצלחה, צריכים וראויים להשתלב בתעשיית הרדיו בארץ. על כן, מכללת BPM מכילה בתוכה מחלקה מיוחדת הנקראת BPMjobs, אשר כל תפקידה הוא לעזור לבוגרים השונים, כולל הבוגרים של קורס רדיו או אולפני הקלטות - להשתלב בתעשיות השונות בארץ. בכך, מכללת BPM מציעה לכם ערך מוסף מיוחד, שלא תוכלו למצוא באף מכללה אחרת.


אודות מחבר המאמר

אלון סולר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.