אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסיבת רווקות מושקעת

פרט לחוויה המרגשת שעומדת לשנות לכם את החיים, הכניסה לחיי נישואין כוללת עוד אירוע מיוחד ובלתי נשכח – מסיבת הרווקים שלכם!

למרות שזו מסורת חדשה יחסית שהישראלים אימצו מהאמריקנים והבריטים, לפעמים נראה שמסיבות רווקים היו כאן מאז ומעולם. כולנו שמענו על ערבי פורענות ושכרון חושים שמשלבים בתוכם חגיגה אמיתית ואחרונה של חיי הרווקות, ביחד עם הרבה מאוד אלכוהול ומוטיבים מיניים.

בעבר, מסיבת רווקות ממוצעת כללה כמה חברות טובות שמעבירות ערב נחמד ביחד, כאשר למסיבה מצטרף חשפן להנעים את האווירה ולהדליק את החברות ואף את הכלה, אולי כסמל למה שלעולם היא לא אמורה לחוות שוב. בשנים האחרונות קיבלו המסיבות הללו מפנה לעבר הסולידי, עם מסיבות רווקות ספא, משחקים בנושאי מין, שאלונים, צעצועים למיניהם ומארגנת מקצועית, מיסטיקנית, סקסולוגית, קומיקאית או מלכת דראג, אשר מנחה ערב של מהנה של שחרור וגיבוש החברות.

מסיבת רווקים, גם אם אינה כוללת נשים בלבוש מינימלי, לרוב כוללת הרבה מאוד מהכל. הרבה אלכוהול, הרבה מאוד אוכל, הרבה רעש ומעט מאוד עכבות. גם הרווק האולטימטיבי, אין מה לעשות, הוא פחות יצירתי בכל הקשור למסיבות, ולעתים פשוט מסתפקים הרווקים בערב כדורגל אימתני או במנגל בחוף הים שמוביל לשחייה לילית.

בסופו של דבר, מטרת הערב הזה הוא בעצם לערוך חגיגה אחרונה עם החברים הקרובים ולהשקיע ערב אחד של פורענות איתם לפני שמתמסדים סופית. הרווק או הרווקה הם למעשה סתם תירוץ כדי להעביר ערב בנות או ערב גברים. העיקר הוא להשתחרר מלחצי החתונה בחברת האנשים הקרובים ביותר אליך בלי לחשוב על בן או בת הזוג, ולעבור עוד טקס מעבר אחד לפני שמתחילים בחיי הזוגיות החדשים, גם אם מדובר סתם בתירוץ.

מחפשים מקום כייפי ומושקע למסיבת רווקים או מסיבת רווקות?


אודות מחבר המאמר

מחפשים מקום כייפי ומושקע למסיבת רווקים או מסיבת רווקות? שווה לבדוק את האתר של לילה בכיף בכתובת:

http://www.layla-bekef.co.il/

ושיהיה במזל!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.