אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הזמן המתאים עבור קורס רדיו

הזמן המתאים עבור קורס רדיו

מתי הזמן המתאים להירשם אל קורס רדיו או Pro Tools? האם יש בכלל זמן מתאים לכך? אנשים רבים חולמים להשתלב בתעשיית הרדיו עוד בגיל צעיר. גם היום אפשר למצוא לא מעט ילדים ונערים שמאזינים באדיקות לתוכניות רדיו שונות, ומקליטים את עצמם מעבירים תוכניות שונות, הדומות באופן מחשיד לתוכניות האהובות עליהם. גם בהמשך מבוגרים אוהבים להאזין לתוכניות רדיו שונות - ולא משנה אם מדובר על תוכנית אקטואליה, בידור, או אפילו שעה של הגשת שירים שאהובים עליהם במיוחד. בעזרת קורס רדיו תוכלו לבצע את המעבר מעמדת המאזין - לעמדת המפיק, העורך או השדרן.

 

להירשם לקורס רדיו מתי שרוצים

באופן עקרוני, אין "זמן נכון" כדי להירשם אליו לקורס רדיו. חשוב לציין, כי רוב מוסדות הלימודים המקצועיים מאפשרים רק לבני 18 ומעלה להירשם לתוכניות הלימודים שלהם, על מנת שהדבר לא "יתנגש" עם הלימודים בבית הספר. אפשר לציין תקופה אחת  שמאד נוח בה להירשם אל קורס רדיו - מיד לאחר השירות הצבאי שלכם. כך אתם עוד צעירים ויכולים להשתלב ביתר קלות בתעשיית הרדיו, שצמאה כמובן לאנשים צעירים עם יעד וכישרון בתחום. חשוב מאד לזכור, כי לאחר השחרור שלכם אתם מקבלים ממשרד הביטחון פיקדון שמאפשר ניצול לטובת לימודים. בררו עם מוסדות הלימוד האם אולפני הקלטות או קורס הרדיו שהם מעבירים נכלל בפיקדון זה - וכך תוכלו לנצל אותו בצורה הטובה ביותר.

 

תמיד מגיעים לקורס של מכללת BPM

לא משנה אם אתם בני עשרים, ארבעים או ששים, יש רק מקום אחד שבו תוכלו לעבור קורס רדיו שמנוהל ע"י טובי השדרנים, העורכים, המפיקים והקריינים בתעשיית הרדיו. למקום זה קוראים מכללת BPM - בית הספר לסאונד ומוזיקה מתקדמת. מכללת BPM מציעה לכם לעבור קורס רדיו שכמותו לא נראה בארץ, עם שעות תרגול רבות והכרה עם כל עולם הרדיו בישראל.


אודות מחבר המאמר

אלון סולר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.