אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס רדיו לפתיחת תחנה משלכם

ברוב המקומות אשר מציעים קורס רדיו, תמיד חוזרים על אותו יתרון, שאין ספק שהוא משמעותי במיוחד. קורס רדיו, כך טוענים אותם מוסדות, יאפשר לבוגריו להשתלב בשוק התקשורת ובתעשיית הרדיו בארץ. אין ספק, שאחרי שתעברו תכנים רבים הנוגעים לעולם הרדיו, יהיה לכם קל יותר להכין בעצמכם דמו של תוכנית, לשלוח אותו לתחנות הרדיו השונות ומי יודע? אולי תוכלו להשתלב כך בקלות בשוק הרדיו המקומי. אבל חשוב להבין שהיום קורס רדיו עדכני, צריך להציג בפניכם גם את האפשרות השנייה - הכנת תוכניות רדיו ושידורן והפצתן באופן עצמאי -  דרך האינטרנט.

 

הקורס שיכשיר אתכם לשידור עצמאי

בקרוב, תיכנס טכנולוגיית השידור הדיגיטלי לישראל. המשמעות היא שאנשים בעזרת קורס רדיו יוכלו (במידה ועברו כמובן השתלמות מתאימה בנושא) לבצע שידורי רדיו או Pro Tools מהבית שלהם, תוך שימוש בטכנולוגיית הפס הרחב (שבישראל נמצאת היום כמעט בכל בית). בארה"ב, אגב, נעשה כבר נפוץ מאד השימוש בטכנולוגיית הפס הרחב לצורך שידור, וכבר היום אתם יכולים להאזין לאלפי תחנות רדיו עצמאיות או אולפני הקלטות שפועל ברשת האמריקאית. קורס רדיו ישראלי עדכני ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים על השידור הדיגיטלי, כולל האמצעים הנחוצים - כל זאת מבלי לגרוע מן התכנים ה"מסורתיים", על מנת שתוכלו להשתלב גם בתחנות הרדיו שקיימות היום בארץ. כמו כן, תלמדו כיצד לייצר פודקאסטים, שהם שידורי רדיו מוקלטים הניתנים להאזנה והורדה מהאינטרנט - וזו טכנולוגיה שכמובן כבר קיימת היום בישראל.

 

קורס הרדיו העדכני של מכללת BPM

אין ספק, שהיום יש רק מכללה אחת בארץ, שיכולה להעביר לכם קורס רדיו עם התכנים העדכניים ביותר, בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות החדשות ביותר - זוהי כמובן מכללת BPM - בית הספר לסאונד ומוזיקה מתקדמת. המסלול הייחודי אשר מכללת BPM מציעה לכל אוהבי הרדיו, כולל גם הכרות עם האמצעים הדיגיטליים החדשניים ביותר, כך שאתם תמיד יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בחוד החנית בתחום.


אודות מחבר המאמר

אלון סולר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.