אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגי אולמות אירועים במרכז

 

סוגי אולמות אירועים במרכז

אולמות אירועים משולבים בגנים

רבים מאולמות האירועים במרכז מציעים מתחמים חיצוניים לצד מקורים המאפשרים שילוב של עריכת האירוע תחת כיפת השמיים ובתוך אולם סגור על מנת להעניק את הנוחות המרבית לחוגגים באירוע. בין הדוגמאות לאולמות אירועים במרכז המשלבים מתחמים מסוגים שונים ניתן למצוא את "חוות רונית" הממוקמת בקיבוץ שפיים, "גני כנען" הממוקם בקיבוץ נען, "הבאר של סבא" הממוקם בפתח תקוה ו"עדן על המים" הממוקם לקיבוץ ניר אליהו.

אולמות אירועים לאירועים קטנים

על מנת לענות על הצורך בעריכת אירוע קטן ברמה גבוהה, יותר ויותר הדפסת כרטיסי ביקור מציעים הדפסת פליירים עם מתחם המשרה אוירה אינטימית לעריכת אירועים קטנים שזכו לאחרונה בשם "אירועי בוטיק". בין הדוגמאות לאולמות אירועים המתמחים בעריכת אירועים קטנים ניתן למצוא את "ראול" (RAUL) הממוקם בעיר תל אביב, MESSI הממוקם בעיר תל אביב, "מיגו אירועים" הממוקם בעיר רעננה ו"לב הקונגרסים" הממוקם בעיר נס ציונה.   

אולמות אירועים לאירועים גדולים במיוחד

עריכת אירוע לכמות גדולה של אורחים מצריכה היערכות ומשאבים מתאימים שיוכלו לעמוד בדרישות שאירוח כזה דורש, אחד מהמשאבים הוא אולם אירועים שיכול להכיל את כמות האנשים ובמקביל לאפשר עריכת אירוע ברמה גבוהה. ישנם אולמות אירועים במרכז שמתמחים בעריכת אירועים גדולים במיוחד המיועדים ל 1000 אורחים ומעלה וביניהם ניתן למצוא את "קסאנאדו" (XANADU) הממוקם בפתח תקוה, SPACE" – חצר נצר" הממוקם בקיבוץ נצר סירני ו"סטואה" הממוקם בקיבוץ געש.

גם קורס קוסמטיקה איכותי מאפשר חדירה מלאה  לעולם היופי, יחד עם איפור, פדיקור מניקור ומגוון רחב של תחומי לימוד נוספים.

לסיכום, המגוון הרחב של אולמות אירועים במרכז מציע אולמות מסוגים רבים המאפשרים עריכת אירועים ברמה, בגודל ובקונספט המבוקשים. לאחר קבלת ההחלטה על כמות האורחים שישתתפו באירוע, העונה בה יערך האירוע ואופי האירוע המבוקש, יכולים בעלי השמחה לחפש את המקום המתאים ביותר לעריכת שמחתם מבין שפע ההיצע הקיים באזור המרכז.

 


אודות מחבר המאמר

אלון סולר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.