אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה חשוב לדעת על בניית ציפורניים?

בניית ציפורניים היא פתרון קל, מהיר, נוח ומקצועי לנשים אשר לא מצליחות לגדל את ציפורני הידיים שלהן משלל סיבות – אולי כי הן כוססות ציפורניים, אולי כי הציפורניים שלהן דקות מדי ואולי כי הן סובלות מבעיות שונות באזור הציפורניים, כגון פטרת ציפורניים, ציפורניים מתפצלות ועוד.

כולנו יודעות שכף יד יפה, נשית ומרשימה היא כף יד החושפת גם ציפורניים יפות, בריאות ומסודרות. בניית ציפורניים מהווה פתרון מושלם עבור כל אותן נשים אשר חולמות על ציפורניים אך פשוט לא מצליחות להגיע לתוצאה המושלמת הרצויה.

כאשר נשים נעזרות בבניית ציפורניים, פעמים רבות התהליך גם מסייע לציפורניים הטבעיות שלהן לצמוח ולגדול מתחת לבנייה, מבלי שהן תפרענה לתהליך.

כיצד נערכת בניית ציפורניים?

בניית ציפורניים נעשית אך ורק אצל אשת מקצוע (מניקוריסטית) אשר מתמחה בשיטה זו ומכירה אותה היטב. בניית הציפורניים נעשית לרוב באמצעות מריחת שכבות של חומר אקריל על גבי הציפורניים, מריחה אותה יש לבצע בכל מספר שבועות. בכל פגישה אצל אשת המקצוע היא תמרח שכבה נוספת וכמו כן תנקה ותסדר את אזור הציפורניים, שלעתים צובר לכלכוך, עודפי עור ועוד.

בניית ציפורניים חשוב לבצע אך ורק אצל אשת מקצוע המתמחה בתחום. חשוב שהטיפול יעשה על ידי שימוש בכלים סטריליים ובחומרים מוכרים וטובים, אחרת עלול להיווצר מצב של זיהום, דלקות, פטרת או בעיות אחרות באזור הציפורניים.

כיום החלו אנשי מקצוע לעשות שימוש גם בבניית ציפורניים בג'ל, הליך אשר נחשב כיום ליותר בריא ובטוח לשימוש מאשר השימוש שבחומר האקריל. בבניית ציפורניים בג'ל לא נעשה שימוש בחומרים כימיים, לכן שיטה זו נחשבת לבריאה יותר ולרוב נתקלים בה גם בפחות מקרים של זיהומים או בעיות אחרות כתוצאה מהבנייה. יחד עם זאת, בניית ציפורניים בחומר אקריל נחשבת עדיין לנפוצה ולוותיקה יותר.

כאשר תהיי מעוניינת לשוב לציפורנייך הטבעיות, יהיה עליך להגיע שוב אל אשת המקצוע לצורך הסרת הבנייה וטיפול בציפורניים שצמחו לך מתחת לבנייה. 


אודות מחבר המאמר

לק קוסמטיקה הוא פורטל חדשות הקוסמטיקה והאסתיקה המוביל בישראל. כאן תוכלי למצוא מידע עדכני, תמונות, סרטי וידיאו ועוד אינפורמציה רלוונטית. הכנסי ללק קוסמטיקה היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.