אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשבתם לצאת לעבוד בחו"ל

חשבתם לצאת לעבוד בחו"ל? אתם לא לבד, אלפי ישראלים בכל הגילאים מהרהרים במחשבה על עבודה בחו"ל, חלקם מנסים וחלקם עדיין חולמים, בין כל היעדים הפופולאריים לעבודה בחו"ל אירופה נמצאת בשורה הראשונה, למה? יש לכך מספר סיבות שאותם תוכלו לקרוא במאמר הבא.

בשנים האחרונות בוחרים ישראלים רבים לחפש עבודה בחו"ל במטרה לשפר את יכולת ההשתכרות, לבחון דרכים לפיתוח הקריירה או פשוט לעשות קופה ולחזור לארץ עם חשבון בנק מרופד. ניתן לחלק את דמותו של הישראלי הממוצע לשני סוגים עיקריים: העובד התקופתי, לרוב סטודנט או צעיר אחרי צבא שנוסע במטרה לעשות כמה שיותר כסף בתוך כמה שפחות זמן, והעובד לטווח ארוך, לרוב אנשי עסקים או מחפשי הזדמנויות בעלי משפחות או צעירים המעוניינים להגר למדינה אחרת באופן קבוע.

אחת האפשרויות הקוסמות ביותר לעובד הישראלי היא עבודה באירופה, אשר פרט לסיבה הברורה – באירופה אפשר לעשות הרבה יותר כסף – הגורמים לבחירה במדינות אירופה הם רבים:

האיחוד האירופי בעל מטבע האירו החזק מאגד תחתיו, כלכלית ותרבותית, מספר רב של מדינות שיכולת ההשתכרות בהן גבוהה מבישראל. כאשר כל אזרח חמישי בישראל הוא בעל אזרחות נוספת, אירופית, משמעות הדבר היא שהוא רשאי לעבוד במדינות האיחוד באופן חוקי.

בשונה מעבודה בארה"ב, קנדה, אוסטרליה או יפן, גם המדינה הרחוקה ביותר באירופה היא במרחק שעות טיסה בודדות מישראל. כך, אדם אשר בוחר עבודה בהולנד למשל תמיד יכול לחזור לביקור בישראל בתוך זמן קצר ובהוצאה נמוכה יחסית, "כך שהגעגוע נעשה יותר נוח".

קלות התנועה בין המדינות השונות בעזרת רכב פרטי, מערכת הרכבות הוותיקה או טיסות הלואו-קוסט מהווה יתרון משמעותי. עבודה במכירות מדלת לדלת, בפסטיבלים או בירידים הופכת פשוטה בהרבה, מכיוון שבמידה ואין הצלחה אדירה באזור אחד, תמיד אפשר לנסות את המזל במקום אחר, במהירות, בקלות ובזול.


אודות מחבר המאמר

עבודה במנהטן עבודה בספרד עבודה בהוואי, עבודה בבלגיה ועוד? כנסו לאתר www.kuppa.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.