אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכל אודות מסעדות ברומא והמטבח האיטלקי

איטליה המכונה ארץ המגף, מתהדרת במאכלים רבים ומגוונים המוכרים בכל רחבי העולם. גם מי שלא זכה עדיין לבקר במדינה המדהימה הזו, מכיר את המטבח האיטלקי שנפוץ גם בישראל. האוכל המוכר והידוע ביותר בקרב האוכלוסייה בישראל הם הפיצות והספגטי, אך המטבח האיטלקי מתהדר גם בארוחות גורמה ובבשרים לאניני הטעם. רטבים רבים הומצאו גם הם במטבח האיטלקי ומופצים ברחבי העולם בשל הטעם והריח המופלא שלהם.

מי שנוסע לבקר באיטליה בכלל וברומא בפרט, יחזור וודאי עם עושר קולינארי שטרם חווה לפני השהות בארץ המגף. מסעדות רבות פזורות בכל רחבי איטליה כך שהבחירה במסעדה היא של המטיילים בלבד.

מסעדות באיטליה

מסעדות באיטליה בכלל, ובפרט מסעדות ברומא , ניתן לחלק למספר אסכולות: מהמסעדות הטובות ביותר ועד המסעדות הפשוטות יותר:

מסעדות לשומרי הכשרות

מטיילים רבים מישראל נוהגים להקפיד לאכול מאכלים כשרים בלבד מעבר לים, מבלי להתפשר על איכות האוכל ועל השרות לו הם זוכים במסעדה בה הם בחרו. בפני מטיילים רבים ברומא עומדת האפשרות ליהנות ממסעדות רבות אשר מציעות מאכלים כשרים, כמו גם בתי מלונות כשרים למהדרין.

מסעדות כשרות ברומא נפתחו לאחר שגם בני העם האיטקלי מצאו עצמם מעדיפים לאכול אוכל כשר על פני אוכל לא כשר, רק משום שהם סבורים (ובצדק), כי האוכל הכשר נקי ובריא יותר. לא רק בשכונות היהודים ברומא יש אוכל כשר בבתים ובמסעדות כשרות, אלא גם מחוצה להן.


אודות מחבר המאמר

 

 

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.