אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעלותיו החיוניות של עורך דין מגשר

הליכים משפטיים רגילים הקשורים בגירושין הפכו למסורבלים, ארוכים וקשים במיוחד לאור העובדה שבית המשפט עמוס מאוד. זו הסיבה שתהליכי גישור הפכו בשנים האחרונות למאוד פופולריים, והם מקצרים בצורה ניכרת את תהליך הגירושין. זוהי גם הסיבה שעורכי דין רבים החלו לעשות הסמכות בכדי להיות מגשרים מוסמכים.

יש לא מעט יתרונות בבחירה של עורך דין מגשר לעומת מגשרים אחרים ועל כך נדון בהרחבה בהמשך. תהליכי הגישור כיום הם תחלופה אלטרנטיבית יעילה ביותר לעבור את תהליך הגירושין בצורה נעימה ויעילה ככל האפשר. 

עורך דין כמגשר

לאופי של תהליך פירוק הנישואין יש השלכות בלתי נתפסות על המשך החיים בשלל תחומים החל מכלכלית, פסיכולוגית ורגשית, ועד להשפעה הבלתי נמנעת על הילדים. עורכי דין אשר מתווכים בין בני זוג על ידי גישור מצליחים למנוע את הלחצים והמתח אשר מופעלים עליהם על ידי המסגרות המשפטיות הקונבציונליות. 

עצם הצלחת תהליך הגישור נובע מפני שהוא רצוני, ומתוך כך דברים לא נעשים בכפייה. בני הזוג מודעים לכך שהתהליך חשוב על מנת למזער עד כמה שאפשר את נזקי פירוק החבילה, ושעליהם לשמור על כבוד הדדי האחד לשנייה לפחות עד סוף התהליך. 

תהליך הגישור

מגשרי גירושין ינקטו במקרים רבים בגישה שמאפשרת דו שיח פתוח בין בני הזוג ובמקביל ינהלו דו שיח עם כל אחד מהם בנפרד. כך המגשר יצליח לרדת לעומק הסיטואציה ולמזער נזקים ומתחים. לאחר מכן יוכלו בני הזוג לאמץ לעצמם גישה חדשה שתעזור להם למצוא את עמק השווה על ידי הגעה לפתרון משותף.

מגשר גירושין שהוא עורך דין מגשר מהווה מעלה בלתי ניתנת לערעור. היתרונות הרבים שיש לעורך דין כמגשר טמונים בכלים העומדים לרשותו והידע הענק שהוא צבר מהתעסקות יום יומית בהליכי גירושים. עורך דין ידע לנווט את הזוג למקומות שניתן לשים עליהם את הדעת ויהיו הגיוניים, עם זאת יובילו לפשרה שתוכל להביא להסכם גירושין. 

חשוב מאוד לזכור שכל תוצאות של הליך הגישור צריכות לעמוד בסטנדרטים משפטיים ויעמדו למבחן בבית המשפט שיצטרך לאשר את ההסכם בכדי לתת לו תוקף פסק דין. עורך דין מגשר הוא בעל השכלה במשפטים ולכן ידע לנסח את ההסכם בצורה שתתקבל ללא ספק בבית המשפט.


אודות מחבר המאמר

בברכה

עורך דין גירושין יצחק-ארז קרט קרט ושות' – עורכי דין גירושין ודיני משפחה טלפון: 077-4150027 פקס: 057-7961991

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.