אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וטרינר גדרה - מתי שנחוץ

עברו חלפו להם הימים שבהם נאלצו מי שאינם מתגוררים בתל אביב לנסוע עליה לקבלת שירותים בכלל ולקבלת שירות וטרינרי בפרט. לרשותכם נמצאות – נגישות וזמינות – מרפאות וטרינריות אחדות בגדרה, אשר מייתרות את הצורך לנסוע מחוץ לה על מנת לקבל מענה טיפולי. במרכז וטרינרי ומרפאות פרטיות קטנות יותר ניתן לקבל כיום את כל מגוון הטיפולים שחיית המחמד שלכם עלולה להיזקק להם. כמו כן אתם יכולים לקבל ייעוץ מקצועי שיסייע לכם לטפל טוב יותר במחמל(ית) נפשכם.

שירות וטרינרי מקצועי כולל סירוסים ועיקורים, ניתוחים כירורגים מורכבים, לרבות כירורגיה של רקמות רכות, בדיקות מעבדה מלאות, צילומי רנטגן, אורתופדיה, אשפוזים ממושכים במידת הצורך ועוד.

הלוואי עלינו..

וטרינר גדרה מפריך ומזים את הביטוי חיי כלב בהוראה המקובלת שלו לחיים עלובים ומוזנחים בצדי דרכים. במרפאות וטרינריות מקבל המושג חיי כלב משמעות שונה, הפוכה. כלבים וחתולים זוכים כיום למענה טיפולי כולל, שבמסגרתו דואגים גם לרווחתם.

אף שהפסקה הבאה עלולה להישמע ובעיקר להיקרא כלקוחה מתסריט בדיוני – לידיעתכם במסגרת השירותים הווטרינריים המוצעים לציבור קיימת גם וטרינרית המציעה טיפולים אלטרנטיביים לחיית המחמד שלכם באמצעות דיקור סיני, צמחי מרפאה וצמחי בך ואף טיפול בעלוקות. אם בעל החיים האהוב סובל מנוקשות או שיתוק פתאומי, מבעיו בזרימת הדם, מבריחת שתן ואף ממה שמכונה 'בעיות התנהגותיות ורגשיות' הוא יזכה לטיפול שיאזן אותו הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית.

שירותי רפואה וטרינרית באזור גדרה מאפשרים לכם לתת מענה טיפולי לחיית המחמד שלכם בכל שעה שהיא. חשוב להתקשר מבעוד מועד עם וטרינר שאתם סומכים על הידע המקצועי שלו ועל אמינותו על מנת שתהיה לכם כתובת ברורה.

כמי שמכירים היטב את חיית המחמד הביתית שלכם אתם ודאי יודעים לזהו חריגות בהתנהגותה העשויות להעיד על קיומה של בעיה כל שהיא, אולי של חולי. במידה שאתם מכירים וטרינר וקשורים עמו זה מכבר ייתכן כי די יהיה בייעוץ טלפוני, אבל אם וכאשר תהיו זקוקים לטיפול בקליניקה – חשוב שתדעו מבעוד מועד לאן להגיע, ובכך לקצר את משך הזמן בין זיהוי בעיה לבין מתן מענה עליה.

נזקה של הזנחה

כשמדובר בבריאות – זאת אנחנו יודעים, מי על בשרם ומי על בשרם של זולתם – אסור להשתהות במתן טיפול, אסור להזניח. זיהיתם בעיה? הכלב אינו כתמול שלשום. החתול מאותת על מצוקה כל שהיא? יש לכם כתובת, יש לכם מענה. וטרינרים בגדרה יגישו לכם טיפול שיאפשר לכם להמשיך ליהנות מבעל החיים האהוב שלכם, זה שחייכם אינם שלמים בלעדיו, זה אשר קושי או סבל שלו כמוהו כקושי וכסבל שלכם.


אודות מחבר המאמר

המאמר בחסות סאן סיטי - חשמל סולארי .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.