אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דף נחיתה – כיצד לבנות דף נחיתה לפייסבוק?

 

דף נחיתה – כיצד לבנות דף נחיתה לפייסבוק?

דף נחיתה לפייסבוק דומה במידה רבה לדף הפתיחה של אתר רגיל. בדפי נחיתה אפשר לחלוק מידע עם הגולשים, למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ואם הצלחתם לבנות דף נחיתה מוצלח באמת – לקבל מהגולשים בדף את הפרטים האישיים שלהם למטרות של יצירת קשר עסקי עתידי. אם הקמתם עבור העסק שלכם דף בפייסבוק ולא טרחתם להכין עבורו גם דף נחיתה, גולשים אשר ייכנסו לדף שלכם יגיעו לקיר ושם הם יראו את כל הפוסטים האחרונים שאתם או אנשים אחרים פרסמתם. אין כל צל של ספק שלקיר של דף העסק יש יתרונות רבים, אולם דף נחיתה מסודר מעניק לכם יותר שליטה בעיצוב ולכן הוא מאפשר לכם לנהל אותו ביתר יעילות על מנת למקסם כמידת האפשר את הפוטנציאל הגלום ברשת החברתית הפופולאריות הידועה בתור פייסבוק. בהמשך המאמר מובאים בפניכם מספר טיפים להקמת דף נחיתה בפייסבוק:

·         רלוונטיות – אם כבר טרחתם ושילמתם בעד פרסומת ברשת (או אולי ברדיו, בעיתון או בטלוויזיה), והיא זו שלמעשה הביאה את הגולש אל דף הנחיתה, מומלץ בחום שתמשיכו עם הקו שהצגתם באותה פרסומת. אחד הדברים המעצבנים ביותר עבור לקוחות שמקליקים על הצעות בפרסומות (כן, יש כאלה) זה שהדף שאליו הם מגיעים ממשיך לחרטט אותם. דף נחיתה צריך להיות רלוונטי להצעה שהוצגה בפרסומת, והתוכן בו צריך להיות מתומצת ולעניין. כאשר גולש מגיע אל דף נחיתה, המבצע שבגללו הוא הקליק מלכתחילה צריך להיות במרכז הדף. אין טעם ללכת סחור סחור.

·         נקיטה בפעולה מיידית – דף נחיתה צריך לעזור לכם לסגור עם הלקוח את הפרטים האחרונים של העיסקה (הרשמה לאתר, קניית מוצר וכדומה). לכן בתור התחלה כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע אל דף נחיתה שהכנתם, אתם רוצים שבראש ובראשונה הוא יטרח לעשות צעד ולהירשם לדף שלכם. אתם צריכים להוביל אותו לכך. אם הוא יעשה לייק לדף הנחיתה, כך הוא ימשיך להיחשף להצעות ולמבצעים שלכם, ואתם למעשה מגבירים את הסיכויים לנהל איתו קשר עסקי בעתיד.

·         שימוש בתמונות או בסרטונים – דף נחיתה צריך להכיל מידע שימושי ואיכותי לגבי המוצר או השירותים שאתם מציעים, ואין כמו תמונות, איורים או סרטונים כדי להדגים בצורה חזותית את הסחורה שאתם מעוניינים למכור. בנוסף על כך שבדרך זו תוכלו לעצב דף נחיתה מושקע ויפה יותר, אתם גם למעשה מספקים ללקוחות פוטנציאליים מידע שימושי באמצעים נוספים מלבד שימוש בטקסט ותו לא.

 


אודות מחבר המאמר

פר מערכת דפי הנחיתה הגדולה בישראל! מאפשרת יצירת דף נחיתה חינם בקלות ובמהירות. תוך דקות ספורות ללא צורך בידע של עיצוב או תכנות ניתן להימצא ברשת האינטרנט. מערכת דפי האינטרנט מכילה עשרות עיצובים שונים וטופס צור קשר השולח את הטפסים ישירות למייל.

 

http://per.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.