אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דרכים רבות להעביר הפעלות לימי הולדת

 

עריכת יום הולדת, הזמנת ילדים רבים לאירוע, מחייבת הכנות והתארגנות רבה. הילדים המגיעים צריכים שיעסיקו אותם, שיפעילו אותם, ושיגרמו להם עניין - אחרת הם ישתעממו וישתוללו. בכדי שחגיגת יום הולדת תתנהל כהלכה ותצליח צריך הפעלות לימי הולדת.

הפעלות לימי הולדת – על ידי מי?

יש הורים אשר בוחרים בדרך היותר קלה לשם הפעלות לימי הולדת, הם שוכרים את שירותיו של איש מקצוע. הפעלות לימי הולדת על יד מי שמומחה בכך היא גם הדרך הבטוחה להביא להצלחת האירוע. המפעיל המנוסה, יודע לתזמן את חלוקת הפעילות, ויש לו כלים למשוך את תשומת ליבם של הילדים.

הורים אחרים מעדיפים לעשות הפעלות לימי הולדת בעצמם, בדרך כלל הורים שיש להם יותר זמן, ואין להם בעיה להעסיק מספר גדול של ילדים צעירים ומלאי מרץ.

הפעלות לימי הולדת – בחירת נושא

הפעלות לימי הולדת מתחילות למעשה בחלוקת ההזמנות לאירוע. יש מי שמשתמש בהזמנות מוכנות או מדפיס בעצמו בבית. אחת הדרכים היותר מעניינות היא ליצור צפייה לחגיגת יום ההולדת דרך ההזמנות, אם הן מרמזות, או אומרות במפורש מהו הנושא של יום ההולדת.

בחירת הנושא תלויה באופיו או בטעמו של בעל השמחה. בנוסף, צריך לקחת בחשבון כמובן את המיקום בו נערכת המסיבה: דירת מגורים (נדיר ביותר כיום), מקלט, אולם קטן שמתמחה בארגון ימי הולדת, הפארק העירוני ועוד.

מספר רעיונות לשם הפעלות לימי הולדת, מתוך מגוון גדול ביותר אפשרי

משחק הישרדות – מתאים להיערך בפארק או בגינה. חלוקת הילדים לשתי קבוצות המתחרות ביניהן במשימות שונות.

תחנות – שוב, נוח לפארק או למגרש גדול. הילדים עוברים בסבב בין מספר תחנות של קליעות וזריקות כדורים ועוד, וצוברים נקודות.

מחפשים את המטמון – טיול בשכונה דרך פתרון רמזים שהוטמנו מבעוד מועד במספר נקודות.

יום הולדת בלונים – ניפוח בלונים, קיפולם תוך כדי סיפורים, ויצירת פסלי חיות, כובעים ועוד.

יום הולדת תיאטרון בובות – אפשר להביא מפעילים בעלי תיאטרון בובות אשר מציגים בפני הילדים. דרך אחר היא ליצור תיאטרון בובות עם הילדים, לאחר שדואגים מראש לחומרים הדרושים.


אודות מחבר המאמר

הפעלות לימי הולדת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.