אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול קוסמטי לפני ניתוח פלסטי בפנים

נשים רבות בוחרות לעבור ניתוחים קוסמטיים בפנים, על מנת לשפר את המראה, להילחם בנזקי הגיל ולהיראות צעירות ונאות יותר. טיפולים קוסמטיים בשלב  הפרה ניתוחי, השלב שלפני הניתוח הקוסמטי, מהווים הכנה נכונה לניתוח ומטרתם לשפר את התוצאות ולא פחות חשוב, להקל על המטופלת במהלך השיקום.

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לדבר נפוץ בקרב נשים, כאשר הניתוחים הפופולאריים בפנים הינם מתיחת פנים, ניתוח אף וניתוח עפעפיים. נשים שעוברות ניתוחים אלה נעזרות פעמים רבות בטיפולים קוסמטיים מקדימים, אשר מסייעים להכנת העור ומקלים על הליך ההחלמה.

לפני מתיחת פנים, מומלץ להימנע משימוש בתכשירי קוסמטיקה חדשים, זאת על מנת לא לפתח רגישויות מיוחדות לפני הניתוח. כבר חודשיים לפני מתיחת פנים, מומלץ להספיק ולהשתמש בתכשירים עם חומרים פעילים, כמו רטין A על מנת לא ליצור עור מגורה.

מתיחת פנים אינה פרוצדורה קלה ולפיכך חשוב מאוד לתת לעור כמה שיותר מנוחה. הימנעו מטיפולים ניסיוניים או חדשנים, הימנעו משימוש בחומרים אגרסיביים וכמו כן, הימנעו כמה שניתן מחשיפה מרובה לשמש.

לא פחות חשוב, לפני מתיחת פנים יש להימנע מהסרת שיער באמצעות אפילציה או לייזר, זאת על מנת לא ליצור גירויים במקומות רגישים בפנים. מומלץ גם להימנע מצביעת ריסים או חמצון שיער הפנים, על מנת שלא ליצור פצעונים קטנים על העור.

מעבר להימנעות ומנוחה, לפני מתיחת פנים מומלץ לבצע טיפולים קוסמטיים אשר יסייעו בריכוך והגמשת העור. טיפולים אלה יעשו במהלך החודש שלפני מתיחת הפנים, כאשר חשוב מאוד להתאים את אופי הטיפולים לסוג העור.

מעבר למתיחת פנים, טיפולים קוסמטיים פרא ניתוחיים יכולים לסייע גם בניתוח הרמת עפעפיים. טיפול אצל קוסמטיקאית לפני ביצוע ההליך, מסייעת להשיל את התאים בשכבה הקרנית ולהכין את אזור העיניים, אזור עדין ורגיש, לביצוע הניתוח.

גם לפני ניתוח אף מומלץ מאוד לבצע טיפול פנים הכולל הוצאת שחורים וטיפול כולל. חשוב מאוד לשים לב שמהלך הטיפול והוצאת השחורים נעשה בצורה עדינה מאוד ולא באגרסיביות, זאת על מנת שלא לפגוע בעור וליצור נגעים, לפני הניתוח עצמו.

מבקשים לעבור טיפול קוסמטי לפני ניתוח פנים, הנה כמה דגשים שחשוב לקחת בחשבון:

חשוב מאוד לשים לב שכל הטיפולים הקוסמטיים לפני פיתחת פנים, הרמת עפעפיים או כל ניתוח קוסמטי אחר, מוצעים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת, טיפול פנים לא נכון עלול לגרום נזק הן לעור והן להליך הניתוח.

בטיפולים קוסמטיים פרה ניתוחים אלמנט הזמן חשוב מאוד. מומלץ לא לבצע הליכים פולשניים או כל טיפול, קרוב מדי למועד הניתוח ולכן אם ברצונכם להכין את העור לקראת מתיחת פנים או כל ניתוח פנים אחר, עשו זאת במועד המתאים, מספיק זמן לפני.

חשוב מאוד לוודא כי בעת הטיפול הקוסמטי לא נעשה שימוש בחומרים חדשים או חומרים העלולים לגרום לכם לרגישות או אלרגיות. טיפול פנים לפני מתיחת פנים או ניתוח עפעפיים אינו זמן להתנסויות חדשות ולכן וודאו כי הקוסמטיקאית שלכם משתמשת בחומרים מוכרים לכם ומותאמים לעורכם.

טיפול פנים לפני מתיחת פנים, הרמת עפעפיים או כל ניתוח קוסמטי אחר בפנים, נועדו על מנת להכין את העור ולהקל על הליך החלמת העור בהמשך. יש להתאים את אופי טיפול הפנים לניתוח ולעשות הכול בזהירות בידיה של קוסמטיקאית מקצועית.

 

 


אודות מחבר המאמר





 


יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, הסרת שיער באינפרא אדום, מעסה רפואית מוסמכת


 ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב. מנהלת מור קליניק, קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער ושיזוף בהתזה 


בראשון לציון. במרכז מגוון טיפולי יופי וגוף לנשים.


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.