אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת רואה חשבון טוב

בחירת רואה חשבון טוב

הגעתם עד לכאן? סימן כי אתם צריכים רואה חשבון ! היום בשוק של ישראל קיימים מאוד אפילו אלפי רואי חשבון העוסקים בתחומים שונים. איך נבחר מכל הרשימה הגדולה הזאת?

בדרך כלל הבחירה הראשונה שכל אחד עושה זה לפי המלצה ! אין כמו המלצה של חבר, קרוב משפחה או אפילו אחד שאתם מכירים שעובד עם רואה חשבון. רואה חשבון טוב יומלץ על ידי אחרים הוא יטפל בלקוח שלו עד שידע מה לעשות.

אם אנחנו לא מוציאים רואה חשבון טוב על ידי המלצה, הבחירה השניה שאנחנו עושים זה לחפש ! לחפש באינטרנט, לחפש בעיתון או בכל מקום שבו ניתן לחפש.

קיימות כמה אפשרויות שכולם משתמשים בהם על מנת להמצוא את המידע הרלוונטי בשבילהם:

1.      חיפוש בדפי זהב- הדרך הישנה והטובה. אבל קיום פחות ופחות רואים את הספר הענק הזה נמצא בבית. בדרך כלל משתמשים בו למעצור דלת או סתם משהו כבד וגדול שאפשר לעלות עליו. לכן פחות מתעסקים עם דפי זה.

2.      חיפוש במנוע חיפוש אינטרנטי -  אחד הדברים הגדולים שנוצרו למען האנושות באינטרנט זה המנוע חיפוש שעוזר לנו למצוא מידע נכון ומתאים. כל מנוע חיפוש יש לו את הדרך שלו והוא מתקדם בצורה כזאת או אחרת. גוגל זהו המנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. ובתוכו מתבצעים כל שניה אלפי חיפושים שונים בכל העולם. לכן אם נחפש את הביטוי רואה חשבון נמצא רשימה של 10 אתרים רלוונטיים בתחום.

כמובן שכל אתר מספק מידע כזה או אחר אבל אנחנו צריכים להבין כי לא הכל נכון באינטרנט ויש להזר מפני מה שכתוב. את הבחירות תעשו על סמך כמה אלמנטים. על מנת לזהות אתר אמין יש לבדוק כי יש מישהעו מאחורה כמו מספר טלפון כתובת ותנאי שימוש אם אתר או חברה שהיא רצינית היא תציג את כל התנאים הללו על מנת לתת מקום של בטחון אצל הגולשים.

3.      חיפוש באתרי אינדקסים – אתרי אינדקס אילו אתרים קטנים הפועלים כמו מנוע חיפוש ומכילים בתוכם מידע על אתרים של בעלי עסקים או אתרים בתחום מאוד ספציפי. בדרך כל האתרים מוצגים ברשימה אחת גדולה בתוך אתרי האינדקס והניווט לא פשוט.

בכל מקרה למצוא רואה חשבון טוב זה לא בעיה בכלל לוקחים 10 רואי חשבון ושואלים אותם את אותם שאלות ומי שעונה לי בצורה המקצועית ביותר ואתם מרגישים כיאתם יכולים לסמוך עליו אז כנראה זהוא רואה החשבון המתאים לכם.

בהצלחה !

 


אודות מחבר המאמר

יניר פרקש ושות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.