אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הצעות להפעלות לימי הולדת

יום הולדת, יום הולדת יום הולדת הינה בא.... וזאת חייבת להיות המסיבה של השנה, אחת כזאת שלא ישכחו.כשבאים לבחור את ההפעלה או המקום לחגיגה, חשוב לדעת מה הילד שלכם אוהב, מה יפתיע אותו, ויתאים לגילו. אז כן, מגוון האפשרויות הוא עצום, וחשוב לבחור הפעלה או מקום שמציעים את הטרנדים החדשים.

 

חשוב מאוד ביום ההולדת, שהילדים החוגגים ירגישו כמלכים ואילו האורחים שבאים לחגוג איתם, יקחו חלק פעיל בתוך החגיגה. כך ההנאה מובטחת לכל הצדדים וההצלחה בטוחה.

 

ליקטנו עבורכם את מגוון ההפעלות שאנחנו מכירים:

 

יום הולדת מהאגדות (לגילאי 5-8)

מי מאיתנו לא הי רוצה להיכנס ליום אחד לעולם האגדות המופלא...

שחקנית מקצועית מחופשת לנסיכה מהאגדה תכניס את הילדים למסע קסום בארץ האגדות.

ילד/ת היום הולדת י/תהפוך להיות גיבור/ת האגדה ושאר החברים הם שחקנים בהצגה, כולם ביחד יוצאים למסע להציל את ארץ האגדות ולעשות סדר בבלגן שעשתה מכשושי המכשפה. יום הולדת מיוחדת עם הרבה הפתעות ואטרקציות קסם וצחוקים.יום הולדת גיבורי על (סופרמן,ספיידרמן ובאטמן) לגילאי 5-8.

לכל אחת מדמויות גיבור העל יש לנו בפליי דאנס יום הולדת מיוחדת...

סופרמן – גיבור העל הראשון והמפורסם ביותר. כוחו המופלג וכישרון הטיסה של הגיבור הם הבולטים ביותר בדמותו.  חוגג היום הולדת יעזור למפעילה להציל את העולם ... כשחבריו כמובן לצידו. הרפתקה יוצאת דופן.

ספיידרמן – איש העכביש. במועדון הפליי דאנס הכל יכול לקרות... ילד היום הולדת הופך להיות ספיידרמן אמיתי ובעזרת הקורים והרבה עזרה מחבריו מציל את העולם.

באטמן – איש העטלף. ג'וקר הרשע מאיים להרוס את  כדור הארץ ומי אם לא באטמן וחבריו יוצאים להרפתקה לנצח את כוחות הרשע .

 

יום הולדת בסגנון לא נפסיק לשיר (לגילאי 7-9)

לא נפסיק לשיר הוא שעשועון טלוויזיוני מוזיקלי ששודר בערוץ 2.

האורחים ביום ההולדת מתחלקים לשתי קבוצות, בדרך כלל הבנים נגד הבנות. בכל פעם חוגג/ת יום ההולדת מזמין נציגים משתי הקבוצות להתחרות ביניהם בתחרויות הקשורות במוסיקה וריקודים.

מתחרים נדרשים לזהות שירים על פי מילים וצלילים מתוך השיר, למצוא כמה שיותר שירים על נושא מסוים, להשלים מילה בשיר וכדומה.

מי מכיר ת'שיר - זיהוי שירים על פי מספר צלילים.

ימשיך כבודו - כל קבוצה נדרשת, בתורה, לומר את המילה הבאה בשיר כלשהו, שאותו בחר. הקבוצה הראשונה שטועה, נפסלת.

ראש בראש - כל קבוצה, בתורה, מקבלת מהמנחה מילה, וצריכה למצוא כמה שיותר שירים שמכילים את המילה שניתנה. הקבוצה שמצאה יותר שירים מנצחת.

"מי מכיר ת'שיר" - שבה מנסים לזהות שיר עם סלסולים.

חוגג/ת היום הולדת עוזר למפעיל לבחור את המתחרים משתי הקבוצות, מחלק את הפרסים ועומד במרכז הערב.

במסיבה משולבים ריקודים מונחים.

יום הולדת בסגנון ספורט היתולי (לגילאי 4-9)

משלב תחרויות היתוליות מיוחדות המהוות צחוק וכייף במהלך כל הפעילות.

קליעה למטרה, תחרות הליכה על שרפרפים, טרמפולינה, מנהרה גדולה, קפיצות על בלונים מנופחים, תחרות קפיצות בשק, זריקת כדור לסל, זריקת חישוקים לקונוסים, באולינג, ועוד... משולב בהרבה מוסיקה וריקודים .

 

יום הולדת נסיכות (לגילאי 4-8)

לפני שנים רבות... בארץ רחוקה... חיה לה נסיכה קסומה...

כך מתחיל הספור שלנו, אנחנו יודעים איפה הוא מתחיל, אך לא יודעים איך הוא יסתיים.

מסע קסום לתוך עולם האגדות עם נסיכות ואבירים דרקונים ומפלצות וכמובן מכשושי המכשפה.

בליווי מוסיקה מלכותית מעולם האגדות, קסם של יום הולדת.

יום הולדת שמתאימה גם לבנים כי בזמן שהבנות נסיכות הבנים הם אבירים....

 

 

יום הולדת חייזרים (לגילאי 5-8)

חייזרים הם יצורים חיים, שמקורם אינו בכדור הארץ. ביום ההולדת קרה דבר מוזר ... חייזרים מהעולם החיצון חדרו לכדור הארץ... חייזרים ידידותיים שאוהבים ילדים. תאורה מיוחדת, מכונת עשן , וסרטי חייזרים מהווים את הרקע לסיפור המסגרת. כל המשתתפים ישחקו במשחקי חייזרים ישאלו חידות חייזריות ויאכלו אוכל מהעולם החיצון.

 

יום הולדת פיות (לגילאי 5-8)

פיה היא דמות מהאגדות שאין ילדה שלא אוהבת אותה, חולמת להיות ולהיראות כמוה בדיוק.

הפיות בסיפורים הן תמיד טובות, מצילות את המצב ועוזרות למי שצריך.

ביום הולדת הזה - כול החלומות מתגשמים. ילדת יום ההולדת מכניסה את כל החברים לעולם קסום בעזרת אבקת הקסמים וכך כולם יחד מנצחים את מכשושי המכשפה.

 

 

יום הולדת בסגנון בן טן (לגילאי 5-8)

לבן טן יש כוחות מיוחדים: יכולת לשחות, אתלטיות-על, יכולת מעוף, מהירות, גודל ועוד ובכל פעם בן חייב להחליט  איזה גיבור על מתאים לאתגר העומד מולו באותו רגע.

בן טן צריך למצוא כל פעם את הדרך הטובה ביותר בכדי להשתמש בכוחות ובגיבורי העל המצויים בתוכו.

בעזרת האומניטריקס הופך ילד יום ההולדת לבן טן ויחד עם חבריו יוצאים במסע להציל את כדור הארץ בעזרת החייזרים של הגיבור בן טן.

 

יום הולדת בסגנון הישרדות (לגילאי 6-9 )

מבוססת על הרעיון של התוכנית הישרדות מערוץ 10.

המשתתפים ביום ההולדת מחולקים על ידי המפעיל שבטים נפרדים, שחיים באזורים שונים ומתחרים זה בזה, באתגרים שונים הדורשים סבלנות, כושר גופני, כוח פיזי, חשיבה, עבודה קבוצתית, מיומנות וכוח רצון.

השבטים מתחרים זה בזה, בשני אתגרים שונים:

 

מי יהיה השבט המנצח?

 

יום הולדת פסטיגל על הזמן (לגילאי 5-8)

יום הולדת פסטיגל על הזמן, הוא יום הולדת שמפעיל את כל החושים. החוגג או החוגגים הם הגיבורים שעוזרים למפעילה, המגיעה מהעתיד, לעצור את השען הרשע שלא יהרוס את העולם.

בעזרת משימות מאד מיוחדות שבהן משתתפים כל האורחים וכמובן שבמרכז החוגג או החוגגת, מנסים לעצור את הזמן שרץ על המסך במהלך כל הפעילות. כל המשימות מלוות בשירי הפסטיגל וכמובן בקליפים מיוחדים.

 

יום הולדת תפוס ת'פסטיגל (לגילאי 5-8)

התמנון הרשע רוצה להשתלט על העולם לחולל סופות וגלי ענק ואת הכול למוטט...בעזרת משימות מאד מיוחדות שבהן משתתפים כל האורחים וכמובן שבמרכז החוגג או החוגגת, מנסים לעצור את הזמן שרץ על המסך במהלך כל הפעילות. כל המשימות מלוות בשירי הפסטיגל וכמובן בקליפים מיוחדים.

 

יום הולדת קונגפו פסטיגל (לגילאי 5-8)

בסין הרחוקה הכוכבים מגלים לנזיר קשיש את הנורא מכל: טיגרה, מלכת הנמרים, וצבא הנמרים שלה עומדים לחזור אל העיר האסורה ולכבוש את הקיסרות! הקיסר גונג מזמן את מיטב לוחמי הקונג פו בממלכה לטורניר שבסופו יקבע, מיהו האחד שיעמוד מול טיגרה ויציל את הממלכה.

בעזרת משימות מאד מיוחדות שבהן משתתפים כל האורחים וכמובן שבמרכז החוגג או החוגגת, מנסים לעצור את הזמן שרץ על המסך במהלך כל הפעילות. כל המשימות מלוות בשירי הפסטיגל וכמובן בקליפים מיוחדים.

 

יום הולדת אינדיאנים (לגילאי 5-8)

חגיגה שבטית אמיתית הכוללת נוצות צבעוניות, צ'יפים  ואוהלים אותנטיים

ילד/ת היום הולדת הופכים להיות צ'יף אמיתי ויחד עם החברים לומדים את סודות האינדיאנים העתיקים.

יום הולדת מלאת הפתעות שמסתיימת בטקס יום הולדת אינדיאני מיוחד.

 

יום הולדת סביב לעולם בשמונים יום (לגילאי 5-8)

הילדים מצטרפים לפיליס פוג למסע סביב העולם כל המשימות קשורות לארצות בהן מבקרים מסביב לעולם. חוויה מרגשת מיוחדת במינה, הילדים מקבלים המון מידע חדש אודות הארצות בהן יבקרו.

 

יום הולדת האח הגדול ( לגילאי 6-9 )

האח הגדול צופה ורואה הכל, יום הולדת שמשודרת המעגל סגור על גבי מסך ענק . במשך שעתיים יהיו סגורים משתתפי האח הגדול בתוך מתחם הפליי דאנס. המשתתפים יראו את עצמם מבצעים מטלות היתוליות, בסגנון האח הגדול, ועומדים בהן להגדלת תקציב הנקודות. כמובן שאת מה שנעשה בחדר של האח הגדול לא נגלה לכם....

 

יום הולדת מהסרטים (לגילאי 6-9)

מי מכם לא חלם להיות שחקן קולנוע ? אנחנו מגשימים לכם את החלום יום הולדת בסגנון הסרטים המפורסמים מהוליווד, עם משימות הוליוודיות, כוכבים הוליוודיים וגשם של כוכבים.

הילדים הופכים להיות כוכבים ליום אחד.

תחרות בין שתי קבוצות על הידע בנושאי סרטים, ברמה שמותאמת לגיל הילדים.

 

יום הולדת גורמיטי (לגילאי 5-8)

הפתח לארץ גורם נפתח, יחד עם ג'סיקה, לוקאס, טובי וניק כל הילדים נכנסים פנימה להציל את ארץ גורם.

בעולם הזה חיים יצורים שנקראים גורמיטי ומתחלקים לשבטים שונים. בכל פעם שעולמם נמצא בסכנה, גם כדור הארץ בבעיה. ארבעת החברים מקבלים כוחות על והופכים לאדוני הטבע שנלחמים נגד אויבי האש האכזריים. יחד כל הילדים מבצעים משימות וזוכים בנקודות. האם הם יצליחו לעצור את הייצור הרשע? בטח אצלינו תמיד הטובים מנצחים....

 

יום הולדת i פסטיגל / פסטיגל game on (לגילאי 5-9)

מי לא התלהב מהפסטיגל החדש של שת 2012. הכול הופך להיות דיגיטלי, וירטואלי, tuch, גם הפעילויות והמשחקים של הילדים. בעזרת המשימות צריך לעצור את מגהבייט הרשע, כל המשימות מלוות בשירים המקסימים מתוך הפסטיגל. האם נצליח יחד לעזור לילדי העתיד?

 

גם לכם יש נושא ליום הולדת שאתם אוהבים ולא מצאתם אותו ברשימה הארוכה שלנו? כיתבו לנו בכתובת : pd@play-dance.co.il   ונשמח להגשים לכם את החלום.


אודות מחבר המאמר

פליידאנס - מועדון לבת/בר מצווה, ימי הולדת, מסיבות וכל אירוע אחר.אתר אינטרנט : www.play-dance.co.ilדואר אלקטרוני : pd@play-dance.co.ilטלפונים : 03-6478080, 054-8098868, 052-5866673

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.