אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קפה בחורף- הבחירה האולטימטיבית

 

 

קפה בחורף- הבחירה האולטימטיבית

 

העונה הגשומה והקרה כבר בפתח, ורובנו כבר חושבים איך לחמם את הבית ואילו מוצרים לרכוש על מנת להתחמם. חלקנו הולכים לרכוש שמיכות ומוצרי חימום חשמליים וחלקנו מבררים לגבי מכונה שתפיק עבורנו משקאות מחממים על בסיס קפה משובח.

כן, מכונות קפה שנכנסו בסערה אל חיינו, גורמים לרובנו להתעניין על מחיר התענוג ועל מה הוא יכול לספק לנו.

באמצעות מכונות קפה, הפינוק של שתיית קפה חם ומשובח הופך לזמין בכל עת.

רובנו לא משערים עד כמה תופעת הרכישה של מכנות קפה הפכה לעצומה, לפי הנתונים: לרבע מיליון ישראלים כבר קיימת מכונת קפה בבית, והמספרים הולכים ותופחים מדי שנה.

במיוחד בעונת החורף, הפכו מכונות קפה למוצר מבוקש מאוד ומדי חורף עולות המכירות של מכונות אלו ב 20% לפחות.

גם המחירים הפכו נוחים יותר היות וקיימת תחרות בין יצרניות הקפה על ליבו של הלקוח והן מצידן מורידות את המחיר ומתגמשות כדי שלצרכן יהיה נוח יותר וזמין לקנות את אחת מהמכונות.

טווח המחירים של מכונות הקפה נע בין מאות שקלים לאלפי שקלים, מחיר מכונת קפה לא מושפע רק מהחברה המייצרת אותה ומהשם של החברה, אלא גם מן הפונקציות שכוללת המכונה, ככל שהמכונה יותר מתוחכמת וכוללת פונקציות רבות כך היא תהיה יקרה הרבה יותר. נושא זה בולט במיוחד לגבי מכונות הנקראות   מכונות קפה אוטומטיות.

 40 אלף מכונות נמכרות בישראל מדי שנה, כך לפי הנתונים, והעלייה במכירות נובעת בין היתר מהסיבה שהמכונות הרבה יותר פשוטות וקלות להפעלה למשתמש, בניגוד למכונות העבר הקרויות מכונות קפה ידניות.

בפני כל מי שעומד לרכוש מכונת קפה בחורף הזה נאמר שיש לקחת בחשבון לא רק שיקולי תקציב אלא פרמטרים חשובים נוספים כמו: המפרט הטכני של המכונה, אופן השימוש וחומרי הגלם המוזנים למכונה, איכות הקפה המתקבל, איכות הקצפת החלב ( ב מכונות קפה מקצועיות ) , נוחות השימוש והניקוי שלאחריו, התחזוקה וביצועי המכונה בהתאם לצורך היומי של כמות כוסות הקפה.

חשוב לבדוק חוות דעת והמלצות לגבי מכונה בה אתם מתעניינים שכן לא תמיד מכונה יקרה היא הכי טובה- יש גם מכונות קפה זולות יותר שעושות את עבודתן כהלכה.

לפני רכישת מכונת קפה רצוי לבדוק לא רק את המכונה אלא גם את האחריות הניתנת לה- לכן כדאי לחפש מקום אמין ומקצועי שניסיונו עתיר בשנים בתחום מכונות הקפה.

שם תוכלו לקבל ייעוץ מתאים ומקצועי לגבי המכונה הטובה עבורכם ושירות אמין לאורך זמן, מה שיבטיח את הנאתכם מן המוצר לאורך זמן.


אודות מחבר המאמר

פרסום מאמרים מעניינים בנושאי צרכנות נבונה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.