אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמיכה, צלון, ריפוד לעגלה ומה שביניהם

צלון לעגלה – הגן על תינוקך

 

עגלות רבות לתינוקות מגיעות כבר עם צלון מיוחד המותאם לעגלה. בארצנו החשיבות לכך היא גדולה שכן השמש יוקדת בחוזקה בשמי הארץ במספר ימים רב של השנה, הסכנה מפגעי השמש אינה מוגבלת לימי הקיץ הלוהטים בלבד, היא קיימת גם בימים אפרוריים בהם אין השמש נגלת לעינינו, אך קרניה האולטרא סגוליות פועלות בהסתר. מחקרים רבים עוסקים בנזקי השמש לגוף האדם ועל אחת כמה וכמה לתינוקות הרכים שגופם טרם הסתגל אל החיים מחוץ לרחם אימם. עלינו לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לתינוקות שכן הם כמובן טרם יודעים לטפל בעצמם או אפילו לומר לנו בבירור כשמשהו מפריע להם.

אם עגלת התינוק שלכם אינה כוללת צלון לעגלה דאגו לרכוש אחד שכזה במהירות האפשרית או לחלופין תכללו אותו ברשימת המתנות אותן אתם מעוניינים לקבל עבור תינוקכם. צלון שכזה עשוי מבד מיוחד המחזיר את הקרינה ולא מאפשר לה להיספג בבד עצמו ולחדור דרכו אל תוך העגלה ואל התינוק. אפשר להתאים את סוג הצלון לעונה – ישנם צלונים המותאמים לקיץ ולאביב ואחרים שמתאימים גם לחורף כשיורד גשם.

 

ריפוד לעגלה – נוחות ואופנה.

 

אם בעבר נאלצו הורים לתנוקות לרכוש עגלות בשלמותן – כולל גם ריפוד לעגלה, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין.

ענף יצור העגלות צועד עם הזמן ומאפשר להורים לרכוש עגלה עם אפשרות להחלפת ריפוד לעגלה. הורים היום יכולים לקנות ריפוד לעגלת תינוקם בשלל צבעים ולשוות ל"כלי הרכב" של התינוק מראה מודרני אקסלוסיבי. את הריפוד ניתן להסיר בקלות לכבס או פשוט להחליף לריפוד בצבע אחר כדי שהתינוק והוריו לא ישתעממו ממראה חד גוני של העגלה.

כשתרכשו עגלה עם אפשרות של סט להחלפת הריפודים תוכלו גם לקבל זאת במחירים אטרקטיביים, כך תוכלו לוודא שהתינוק שלכם שוכב במירב הנוחיות שבעגלה וגם צועד עם האופנה העכשווית.

 

שמיכה לעגלה לכל עונה.

 

אחד הדברים החשובים לתינוק שרק עתה בא לעולם היא תחושת המוגנות. לפני זמן קצר הוא עדיין היה מוגן בתוך רחם אימו וכעת משיצא הוא אל העולם חשוב לשמר תחושה זו של התעטפות. כאן נכנסת לתמונה: שמיכת התינוק – חשוב להקפיד שכשהתינוק ישן במיטתו או בעגלתו הוא יהיה עטוף בתוך השמיכה. כשהוא יוצא לטייל בעגלה חשוב לעטוף אותו עם שמיכה לעגלה. ישנן שמיכות לעגלות מבדים וחומרים שונים, לקיץ, לחורף לסתו ולאביב. כל שמיכה מיוצרת בהתאמה לעונת השימוש. אפשר לקנות שמיכות בצבע אחד חלק ואפשר לקנות שמיכות בשלל צבעים ועיטורים, כל הורה והסגנון האהוב עליו, העיקר שתוודאו שתנוקכם יהיה מכוסה בשמיכה המתאימה שתספק לו את מיטב ההגנה


אודות מחבר המאמר

אתר סודות - כל המוצרים הכי טובים לתינוקך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.