אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימוד אנגלית לקראת מבחן אמי"ר

לימוד אנגלית לקראת מבחן אמי"ר הוא אחד היתרונות שאתם יכולים להעניק לעצמכם. הרעיון הוא כמובן להוציא את הפטור המבוקש מאותם קורסים במכללות או באוניברסיטה. מעבר לכך, סטודנטים רבים מציינים כי מדובר בחסכון של ממש בלא מעט כסף.

מבחן אמי"ר הוא מבחן שיקבע את רמתכם האוניברסיטאית באנגלית. לימוד אנגלית שמיועד למבחן זה בא לתת נקודת מבט שונה מאשר לימוד אנגלית רגיל. המטרה היא להכיר את המבחן עצמו. כל בית ספר לאנגלית (איכותי לפחות( מציע לתלמידיו את האפשרות לגשת לקורס אנגלית המותאם למבחן.

איך המבחן עובד?

בית ספר לאנגלית מציע כאמור לימוד אנגלית בצורה שתהלום את המבחן המדובר. מבחן אמי"ר הוא מבחן אדפטיבי. כלומר, מבחן שמתאים את עצמו לתשובות שנתתם. כך, למשל, כאשר התשובה נכונה השאלה באה תהיה קשה יותר ולהיפך. לימוד אנגלית דרך בית ספר לאנגלית, מקנה לא רק את היכולת להוציא את הציון הדרוש אלא גם מעביר את ההיגיון שמאחורי המבחן.

איך בנוי המבחן?

המבחן כאמור הוא מבחן אדפטיבי. מכאן, שמדובר מן הסתם במבחן ממוחשב. הציונים למבחן אמי"ר נעים בין 50 ל-150 כאשר ציון של 130 מהווה את כלל הפטורים שדורשים מוסדות ההשכלה הגבוהים. לימוד אנגלית מכוון להשגת ציון זה.

איך זה עוזר לסטודנטים?

העובדה החשובה ביותר כאן היא שמדובר בפטור מוחלט. לימוד אנגלית איכותי יכול להביא את הפטור הזה ובשעה בה כולם לומדים משך סמסטר אחד או שלושה קורס שלם, הסטודנט שהצליח במבחן יהיה פטור מהשתתפות בשיעורים אלו. מדובר בלא מעט כסף, לעיתים מוסדות מסוימים מחליטים לפטור את התלמיד מקורס ממנו הוא פטור לגמרי.

לימוד אנגלית אם כך יכול לסייע לכם גם בעניין זה. סטודנט שפטור מקורס שלם ואינו דורש לשלם עליו יכול גם לחסוך את ההוצאות וגם לרכז את עיקר הלימודים בקורסים האחרים. העומס יורד ויש יותר זמן לעבוד. 


אודות מחבר המאמר

מוגש על ידי וול סטריט- בית ספר ללימודי אנגלית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.