אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי זקוק למדרסים

 ענף המדרסים הינו ענף פרוץ ופתוח, בחנויות מדרסים רבות ובמכנים אורטופדים רבים נמצאים עובדים ועובדות ללא הכשרה ראויה ולעיתים ללא הכשרה בכלל הממליצים לכל מבקר בחנות על התאמת מדרסים מדגישים בפיניו בפנים חמורות סבר את בצורך במדרסים, מוכנים ומזומנים תמיד לעזור בהתאמת מדרסים שיתנו פתרון לכל בעיותיו של הלקוח.

לעיתים הם מסתפקים במחירת המדרסים הבסיסים של קופת החולים אך לרוב המדרסים הכי נכונים עבור הלקוח יהיו גם אלו שהם הכי יקרים על מדף המוצרים, לעיתים רבות יאלץ הלקוח להפרד מסכומים של 2000-3000 שקלים מתוך האמונה כי ה מדרסים שהוצעו לו הם המדרסים היקרים ביותר, ולכן גם ה מדרסים הטובים ביותר וה מדררסים  הנכונים ביותר עבורו, כפיזיותרפיסט נתקלתי לא אחת במטופלים שרכשו מדרסים במחירים מדהימים והגנו בתוקף על החלטתם לרכוש מדרסים, כשהם משבחים את המדרסים ומהללים את הצעצוע היקר אותו קנו, בדרך כלל לשאלה האם המדרסים עזרו בפתרון הבעיה הם משיבים בשלילה מוחלטת, טוענים כי אי אפשר לצפות מה מדרסים ( אותם רכשו מלתחילה בכדי לפתור את הבעיה)  באמת לפתור אותם מהבעיה ממנה הם סובלים.

אז מי באמת זקוק ל מדרסים:

מטופלים הסובלים מכאבים בכפות הרגליים, יבלות , בעיות מבנה בכף הרגל הגורמים להם סבל ונחות בדרך כלל יזדקקו למדרסים.

מטופלים  הסובלים מכאבי ברכיים, ירך אגן או גב ונמצא קשר הגיוני בין בעייתם למבנה כף רגלם עשויים בהחלט להנות מהיתרונות של מדרסים.

לקוחות שאינם סובלים שום כאב שהוא אך כפות רגליהם אינםפ תקינות בצורה בולטת , כלומר הם סובלים לדוגמא מפלטפוס חמור, או מהולואו פוט חמור עשויים להנות מיתרונותיהם של ה מדרסים כרפואה מונעת כלומר כזו שמפחיתה את הסיכוי שלהם לסבול בהמשך מכאבי בירכיים גב..

שימו לב כי לקוחות שאינם סובלים מכאב או קושי וכפות רגליהם תקינות או בעלות דפורמציה קלה, אינם זקוקים כלל למדרסים, אין שום מחקר רפואי המבסס את הצורך ב מדרסים ללא דפורמציה משמעותית בכף הרגל אצל אנשים בריאים.

תחום האורטופדיה ותחום ה מדרסים הינו תחום פרוץ בעל אינטרסים כלכלים אימתניים, פגשתי כבר רופאים השולחים מטופלים שאינם זקוקים למדרסים לחנויות ספציפיות לרכוש מדרסים במחיר מופקע, פגשתי כבר אנשי מדרסים חסרי תעודות המכנים עצמם אורטופדים, ופגשתי כבר מטופלים רבים שקיבלו מדרסים מוכנים בייצור המוני והיו בטוחים שעשו מדרסים מותאמים אישית.

 

 

אז על מה כדאי לשים לב:

1-גשו לחנות אורטופדיה מומלצת  בעלת תעודות.

2- בצעו השוואת מחירים בין 2-3 חנויות מומלצות.

3- גשו לבדיקה אצל מספר חנויות ( בדרך כלל ללא תשלום) ובחנו את דרך הבדיקה והמקצועיות של איש המדרסים  ככל יכולתכם.

4- מדרסים יקרים אינם בהכרך טובים או נחוצים לכם, ולא קיים קשר ברור בין איכות המוצר וטיבו.

עלות הוגנת של מדרסים עשויה לנוע בין  450 שקלים למדרסי בסיס ועד 2000 שקלים למדרסים מקרבון, תשלום של סכומים נמוכים באופן משמעותי צריך להחשיד כי המדרסים אינם בהתאמה אישית אלה יצור המוני ( נכון לקחו ממך מידות אך סביר להניח שהמידות הלכו לפח מיד כשיצאתה את החנות)  ומחירים גבוהים יותר בדרך כלל הם תשלום עבור מנגנון מנופח  או עבור פירסום.

 


אודות מחבר המאמר

שטיין נתי מנהל אתר הידע מעבדות כף הרגל ומנהל מרכז שפא פיזיותרפיה מדרסים ב חולון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.