אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חלום רטוב של כל מתבגר!

 

חלום רטוב של כל מתבגר!

 

על איזה עבודה היום חולמת שכבת הנוער

כולנו מגיעים לגיל שבו ההורמונים משתוללים והראש חולם על הרפתקאות והדברים החשובים זה עד כמה אתה או את מקובלים בחברה הבנים תוך כדי חולמים על ים של בחורות והבנות על הגבר המושלם על ה"גבר של השכונה"! מסיבות,ברים, פאבים  ומעל זה שתיה חריפה זה מה שבראש של רב המוחץ וזה נורמלי לגמרי למה לא כמו שאומרים! וכדי לקבל את כל זה מה אנחנו צריכים?

נכון כסף!

וישר קופצת לראש המילה עבודה L טוב אני לא מקיר מישהו שמחייך כשה שומעה את המילה הזאת במיוחד בגיל הזה גם אין יותר מידי אפשרויות לבחירה של עבודה יש לבחור בין תחנות דלק מלצרות או המפעל של אבא ואז מבינים שכדי להרוויח את הכסף לבילואים צריך לקרוא את ה...... !  (צנזורה :) ) העבודה לוקחת את רב הזמן של היום וגם את הכוח להגשים את חלומותינו , מעגל סגור שמוריד את כל האוויר מהמפרסים באסה! אז מה עושים? 

הפתרון!

מוצאים נקראה לזה תעסוקה שמביא את הכסף בכיף! איך? גם אני שאלתי את אחד החברים שלי כשה ראיתי אותו אם חברה מהממת בגדים חדשים וכנראה גם כסף בכיס! אמרתי איך אחי? (כי הוא לא עשיר או חתיך גם ההורים שלו לא מי יודעה מה מסודרים).  והתשובה שלו היתה בר מן ! כן ברמן הוא סיפר על העבודה הזאת סיפר על המוזיקה אלכוהול בחורות קשרים חדשים ולא שכח גם את הטיפים של 600-700 שח לערב התגובה שלי לא איחרה:

ומה איתי?

שאלתי אם הוא יכול לסדר לי גם לעבוד איתו? ופה נפלו פניי :( הוא אומר לי שחייב להכיר את המקצועה יש הרבה דברים שכדי לדעת קוקטיילים משקאות וויסקי וודקות בירות קונייק ומה לא . אבל מה לא היתיאשתי אני מאלה שחייבים להשיג את המטרה ! אז באותו ערב פתחתי את המחשב והיתחלתי ב"לימודים" חיפשתי כל מידעה אפשרי על איך להיות ברמן אבל מסתבר שדרך המסך אתה לא יכול להרגיש את הקוקטיילים ואת שאר הטעמים ואיך אפשר למכור משקאות בלי לדעת מה הטעם ההרגשה אין אתה חייב להיות מאחורי הבר! התייאשתי ! אבל באותו הערב:

העזרה בדרך!

פגשתי אותו שוב סיפרתי לו על הניסיון  להישתלב.   והוא ענה לי מה קשור אינטרנט אחי יש לך פול בתי ספר שמלמדים אותך לברמן תוך כמה שבועות יש לך תעודה ומה גם יש כאלה שמסדרים לך עבודה בסוף הקורס . אני: וואלה ומה הקאט'צ בטח עולה הון ! הוא: נראה לך שטויות בהשוואה למה שאתה מקבל בתמורה חוץ מזה אם אתה אחרי צבא אז תוכל לשלם דרך הפקדון או בציק או אשראי עזוב אמרתי תוך חודש אתה מחזיר את העלות וכל השאר זה רווח נקי של משכורת לא קטנה בכלל וכל מה שמסביב לבר חיי הלילה אח שלי !

אז איך מרוויחים את הכסף?

אז עזבו אותכם מעבודות פרך ותתחילו לחיות את חיי הלילה המשוגעים! תמצאו לעצמכם קורס תעברו אותו תדעו שזה ממש לא בעיה וגם כיף בתירוף לומדים בבר אמיתי אם משקאות אמיתיים (הכניסה מגיל 18 כמובן ) מוזיקה ועוד חבורה של אנשים מגניבים ! איך לבחור בית ספר לברמנים לא כזאת בעיה הם כולם כמעט אותו דבר אבל בכל זאת עשיתי מחקר קטן ומצאתי שתיים הכי טובים בישראל! ותאמת למדתי באחד מהם יאצתי משם אם תעודת ברמן וגם קיבלתי קורס פליירינג ועל זה קיבלתי תעודת הצטיינות אני לא יגיד לכם באיזה משניהם אני למדתי לא רוצה להישמעה פרסומת! אז ככה יש זמן אמיתי ואת barmaster  אתם יכולים דרך הקישורים האלה לקבל את כל המידע שאתם צריכים . אבל על תמהרו ופה אני אתן לכם טיפ שיעזור לכם לקבל מחיר יותר טוב ממה שהם מציאים: אז ככה אחרי שאתם משאירים פרטים אצל שני הבתי ספר התקשרו אליכם תבררו את המחירים של שניהם ואז תגידו לראשון שקיבלתם מחיר יותר טוב מאשר שהם נותנים אותו דבר תעשו אם השני ואז תראו איך הם נלחמים עליכם וגם את מבצעים שאתם תקבלו . אני מקווה שהבאתי לכם רעיון מצויין לעבודה במיוחד לקיץ שמתקרב אז נתראה על הבר חברים! כי אנחנו חיים רק פעם אחד אז נצלו את כל ההיזדמנויות , ביי!

 

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

 כי אנחנו חיים רק פעם אחד אז נצלו את כל ההיזדמנויות , ביי!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.