אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל – איך עושים את זה?

צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

קידום בצורה בריאה ומכוונת מחייב אותנו לדעת מה הגולשים אוהבים ומחפשים בכל הקשור לתחום שלנו, גם אם זה אומר לחפש בדיוק כמותם את הענף בגוגל ואת נותני השירות הנוספים או יותר נכון המתחרים שלנו ולהבין מה הם מציעים ואיפה הם נמצאים היום בגוגל, ככל שנשקיע יותר על אופי תנועות הגולשים נבין מה באמת הם ירצו למצוא ואיך אנחנו הופכים להיות חלק מזה.

קידום אתרים בגוגל – מי נגדינו?

בעזרת מחקר מילות מפתח אנחנו יכולים להבין מול אילו ביטויים אנחנו רוצים להיות ולהיראות, אך בעזרת מחקר מקיף יותר נבין מה המתחרים שלנו עושים ואיפה הם נמצאים היום בעזרת כך, האם המקומות הראשונים בגוגל בתחום שלנו בנו נכון ובצורה טובה את האתר שלהם? באיזה אשכול נושאי הם השתמשו בעזרת אילו ביטויים הם מקדמים את עמודי הבית שלהם. קידום אתרים בגוגל זה לא רק לפרסם מאמרים אודות הענף שלנו, יש לדעת איך להבין את המתחרים ואת הגולשים, קידום אתרים בגוגל לרוב מורכב מכמה תחומים ופרמטרים שונים ומגוונים, אם נשקיע רק על צד אחד באופי הקידום אלו בדיוק יהיו התוצאות שנקבל.

קידום אתרים – כותרת שיווקית או גוגלית?

לרוב אנחנו יכולים לראות שבכמה ביטויים שונים ומגוונים אתרים כותבים בכותרת הדפדפן שלהם (כותרת האתר מול מנועי החיפוש) את הביטויים אשר הם רוצים לקדם, אבל הם נכתוב רק ביטויים ולא נשקיע בכותרת אשר תמשוך גם את הגולשים, אחרי הכול אנחנו רוצים להתקדם על מנת להיראות מול גולשים אז למה שלא נעשה זאת בצורה טבעית בעזרת כותרות ותארים שיווקיים, להזכירכם: ככל שנשקיע יותר לכיוון הגולשים ונכניס גולשים לאתר שלנו – כך התעבורה תגדל וגוגל יראה בנו כסוג של אוטוריטה בענף שלנו. גוגל הוא רובוט שפועל למען הגולשים, כן, זה אפשרי.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מרשת אתרי אינדקס אתרים של 2lazy2type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.