אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צפי התיירות באילת לקיץ 2012

לאור המצב הכלכלי, מדיני וכמובן פוליטי במדינת ישראל, החלטנו הפעם לתת סקירה קצרה וצפי למצב התיירות שהולך להיות באילת בקיץ 2012, כידוע לכולנו המצב הכלכלי לאור הפגנות ה"צדק חברתי" לא בשיאו נכון להיום, על פי נתוני Ynet בישראל יש יותר עניים שאינם מקבלים סיוע כפי שצריך להעניק, המצב הפוליטי מדיני עם איראן אינו בשיאו ודיבורים על תקיפה אפשרי של ישראל וארצות הברית רק מהווים חשש גדול יותר לציבור התושבים במדינה, וזאת ללא הבעיות השגרתיות שקיימות אצל כל אחד ואחת מאיתנו במהלך היום יום.

אז בעקבות המצב ובעקבות הבעיות הקיימות במדינה, מה הצפי של התיירות באילת בקיץ הקרוב? האם תהיה טובה כמו שנה שעבר או שהשנה נראה ירידה משמעותית, את כל זה נוכל להעריך ולשאר לאחר הכתבה הנ"ל.

מתחילים להרגיש ירידה כבר בפסח הקרוב

אחת החששות הגדולות של המלונאים באילת זה ההרגשה שמתחילה לצוף כבר בפסח הקרוב, כאשר מצב ההזמנות בשוק אצל סוכני הנסיעות בכל ההיבט של תיירות פנים בישראל וכמו כן מצב של הזמנות בבתי מלון באילת בקיץ הקרוב לא מתקרב אפילו למחצית מהתקופה של שנה שעברה 2011, פסח מבשר בדרך כלל בשוק התיירות את הצפוי להגיע בחודשי הקיץ, כאשר חלק בלתי נפרד מהמצב הקיים זהו המצב המדיני עם איראן, מלחמת התשה שמתקיימת מזה 12 שנה בדרום הארץ על גבול רצועת עזה וכמו כן לא מעט בעיות כאלו ואחרות שקיימות במדינת ישראל ללא שום קשר לגורם חיצוני.

אבל תמיד יש את הרגע האחרון

אחד מהדברים האהובים על ציבור המטיילים והנופשים הישראלי זוהי תקופת הרגע האחרון, כאשר בדרך כלל במידה ולקוחים דוגמא ניתן לראות שמרבית מהמטיילים אוהבים להזמין את החופשה שלהם בארץ בדרך כלל ביום רביעי, כאשר תאריך היציאה הינו ליום חמישי שלאחר מכן, בדרך כלל אחת הסיבות העיקריות אלו המחירים והעלויות הזולות יחסית לעומת אלו המקדימים להזמין את חופשתם באילת או בכל יעד תיירות כזה או אחר במדינת ישראל.

כמובן שכיום את הדילים והמבצעים החמים ניתן למצוא בכל סוכנויות הנסיעות בישראל או באתרי האינטרנט השונים, כמובן שחשוב מאוד לציין בנקודה זו שבירור מקדים תמיד יכול להיות הדבר המומלץ לעשות אף על פי שאתה יודע שהמחירים עדיין מאוד זולים וכדאיים עבורך.

נעזוב את הרגע האחרון ונסיק מסקנות לקיץ הקרוב

אז כפי שהבנו הפסח הקרוב של שנת 2012 לא הולך להיות בשיאו מבחינת התיירות בישראל, אבל כמו תמיד אין לדעת מה יעשה הציבור בישראל בנוגע לנושא הנ"ל, כמובן שאת הקיץ אפשר לחזות אבל כמו תמיד במידה והמצב יהיה רגוע ולא תהיה איזה שהיא מלחמה מתוכננת או התקפה בגבולות הדרום, אנחנו מדינת ישראל נוכל לראות את התיירות באילת שמחה וצוהלת כמו בכל שנה.

המאמר בחסות אתר האינטרנט "אילת הוטלז" http://www.eilat-hotelz.co.il


אודות מחבר המאמר

נשמח מאוד לשמוע את תגובתכם בנושא ומה אתם חושבים יהיה בקיץ הקרוב 2012 באילת?

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.