אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה משקל אני צריך להוריד?

סוגים שונים של דיאטות

בתקופה בה אנו חיים, אין ספק שמשקל הגוף מהווה את אחד הגורמים בעלי החשיבות העצומה עבור כל אחד. דימוי הגוף של כל אחד יכול להשפיע רבות על הביטחון העצמי שלו, ועל ההרגשה הטובה שלו עם עצמו.

עבור כל אחד מתאים משקל גוף שונה, וישנם אנשים אשר להם מבנה גוף רחב או רזה, כתפיים רחבות או דקות יותר, שרירים רבים יותר או פחות, וכן הלאה. ישנה טבלה מיוחדת הקובעת מהו המשקל התקין עבור מבנה הגוף של כל אחד ולפני גובהו. אם אתם חושבים שכדאי לכם להתחיל דיאטה, כדאי מאוד לפני כן שתבדקו מהו המשקל שלכם והיכן אתם "נופלים" לפי טבלה זו. במידה ואתם צריכים להוריד מספר רב של קילוגרמים, עומדת בפניכם האפשרות לבחור בצורה פרטנית את הדיאטה המתאימה עבורכם.

מרבית הדיאטות הקיימות כיום מציעות שילוב בין תפריט מאוזן ובריא לבין פעילות גופנית קבועה. כאשר מקפידים על ביצוע התפריט באופן מדוקדק, ומבצעים את הפעילות הגופנית שנקבע באופן סדיר, ניתן בדרך כלל להבטיח את הירידה במשקל באופן הדרגתי ויציב עד לקבלת המשקל הרצוי.

 

מהי דיאטת HCG

אחת מסוגי הדיאטה שהתפתחו ונפוצו בשנים האחרונות הינה דיאטה מסוג HCG, דיאטה אשר מבצעת שימוש בתוסף תזונה מיוחד (הנקרא HCG), אשר במקורו הינו הורמון הקיים בגוף האישה במהלך תקופת ההיריון, ומטרתו לשמור את משקל תקין של האם ולהגן על העובר. במהלך דיאטה זו ניתן ההורמון כתוסף תזונה קבוע במהלך הארוחות, ומפרק את השומנים העודפים בגוף בצורה מהירה מאוד. כאשר משתמשים בתוסף מזון זה ניתן לדעת בוודאות כי השומן העודף בגוף יפורק, ולא תהיה כל פגיעה ברקמות השרירים.

יתרון נוסף בדיאטה זו הוא כי ניתן לבצע אותה ללא כל פעילו גופנית, מפני שפירוק השומנים בגוף מתבצע בעיקר בעזרת ההורמון. על מנת להתחיל בביצוע דיאטת HCG  יש צורך להזמין את הערכה ואת תוספי המזון, ובנוסף לקבל מידע רלוונטי אודות התפריט הקבוע בו יש להשתמש. תוצאותיה של דיאטת HCG  לרוב מתקבלות תוך 40 יום מרגע התחלתה, כאשר ניתן להוריד בפרק זמן זה עד כ- חמישה עשר קילוגרמים. התוצאות של דיאטת HCG  כמעט מובטחות, והיא נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות בקרב אנשים רבים אשר התייאשו מסוגי דיאטות אחרות.

 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.