אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונות השימוש בסיגריה אלקטרונית

סיגריה אלקטרונית – מהי?

סיגריה אלקטרונית הינה מוצר חדש אשר התפתח בשנים האחרונות. מטרתה להוות תחליף לעישון סיגריות רגילות, והיא פוגעת הרבה פחות בבריאות. עיצובה של הסיגריה האלקטרונית דומה מאוד לסיגריה רגילה או לסיגר, והיא משמשת את המעשן להחדרת חומר הניקוטין בלבד ללא כל תהליך של שריפת הטבק.

הסיגריה האלקטרונית מורכבת ממספר חלקים והיא פועלת על סוללות מיוחדות. הסיגריה כוללת פילטר מיוחד אשר בתוכו נמצא נוזל הנקרא אי-ליקוויד, ובנוסף גוף חימום הנקרא אוטומייזר. חום החימום מחמם את הנוזל הנמצא בפילטר ומספק כמות מדודה של ניקוטין בהתאם לצורך.

הסיגריה האלקטרונית מגיעה במספר רמות שונות של ניקוטין, המיועדות למעשנים כמות שונה של סיגריות רגילות. רמות הניקוטין בסיגריה האלקטרונית הן החל מסיגריה ללא ניקוטין כלל, דרך כמות קטנה, ועד כמות גדולה המיועדות למעשנים מעל שתי קופסאות ביום.

 

יתרונות בעישון סיגריה אלקטרונית

תהליך העישון של סיגריה אלקטרונית נקרא VAPING, וכאשר הוא מכניס לגוף אך ורק את הניקוטין עצמו בצורתו הטהורה. על פי המחקרים האחרונים שבוצעו בתחום, הניקוטין עצמו, על אף היותו ממכר ומהווה את הצורך בעישון, אינו גורם לנזק הבריאותי. עיקר הנזק הבריאותי והגורם המסרטן בעישון סיגריות רגילות הוא תהליך שריפת הטבק, אשר גורם לכך כי נוצרת זפת המוחדרת לריאות. העישון של סיגריה אלקטרונית אינו מערב כלל תהליך זה, ולכן אינו גורם לנזק.

יתרונות נוספים של סיגריה אלקטרונית הם העובדה כי ניתן להשתמש בה במקומות ציבוריים כגון בתי קפה או משרדים, מפני שאינה מפיצה עשן אשר עשוי לפגוע בבריאות הסובבים. על פי החוקים החדשים אשר אוסרים עישון במרבית המקומות הציבוריים, עישון סיגריה במקומות כאלה גורם לקנסות כבדים. כאשר עוברים להשתמש בסיגריה אלקטרונית ניתן לעשן אותה כמעט בכל מקום, ועובדה זו עשויה להקל מאוד על חייהם של המעשנים אשר נמנעים מלצאת למקומות ציבוריים, שלא לדבר על עישון במקום העבודה.

סיגריה אלקטרונית מספקת את הצורך בניקוטין, ומבצעת זאת בכמות מדודה בהתאם לצורך. תהליך זה יכול לסייע גם בהפסקת עישון, מכיוון שמדובר בתהליך הדרגתי בו ניתן להוריד את כמות הניקוטין הנצרכת בצורה איטית ומבוקרת.

לסיכום, מומלץ מאוד למעשנים קלים וכבדים לעבור לעישון סיגריה אלקטרונית על פני סיגריה רגילה, ישנם לכך יתרונות רבים כמו גם תחילת הדרך להפסקת עישון כלל. בהצלחה. 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.